2020/09/01

Stylizacja z darmówką #18

 Hejka! Zaczynacie już przygodę z edukacją, czy tak jak ja czekacie do października? Bardzo mi się nie chce wracać na uczelnię, ale magisterka sama się nie zrobi. :D 

Dzisiejsza stylizacja powstała przypadkowo, ale jestem zadowolona z efektu. Co prawda kołnierzyki mogłyby lepiej ze sobą współgrać ale najwidoczniej nie można mieć wszystkiego. :D Sama darmówka jest moim zdaniem ciekawa lecz niełatwa do wystylizowania. 

Co myślicie o efekcie końcowym?


        





                             
                







KONKURS

Zainteresowanie pod ostatnim postem było bardzo duże dlatego mam nadzieje, że tym razem też podejmiecie wyzwanie wystylizowania darmówki. Stylizacje możecie robić u mnie lub u siebie. Podlinkujcie je w komentarzu do 07.09. Z racji, iż darmówka jest moim zdaniem ciężka do wystylizowania podbijam nagrodę do 50 sd. 
Powodzenia!

___________________________________________________________________________________

WYNIKI

Najciekawszą stylizację z ostatnią darmówką stworzyła... Ksante!
Gratuluję, zgłoś się proszę po nagrodę do mnie na Stadoll. :)

9 komentarzy:

  1. Lubię tę kamizelkę, jest super jak na coś za darmo. Twoja stylizacja jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmówka jest inna niż większość, za co należy jej się plus :D Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, jest bardzo kobieca.
    Dziękuję!
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaczęłam szkołę i jestem trochę podłamana, pierwszy dzień ok, ale ja już chcę wolnexd Darmówka jest mega ładna, w ogóle na nią nie wygląda. Żałuję, że jej nie mam, a stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka nie wydaje sie sama w sobie taka zla, ale jak dla mnie ma troche za duzo cwiekow. Ogolnie to dobrze ja wystylizowalas, chociaz mysle ze lepsza bylaby gladka koszula niz zamszowa ;) dodatki za to trafnie dobrane:) wole nie myslec o uczelni jeszcze... jak nie bylo poki co zadnych wyjazdow i odpoczynku. Nie tesknie za jesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/acrQcYO
      :)

      Usuń
    2. a koszula inna niz skorzana jejku nie wiem o czym myslalem piszac to, przepraszam za pomylke ;)

      Usuń
  5. https://imgur.com/uuYTbjd

    To zadanie było naprawdę bardzo trudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie sama darmówka, ale została ona zdecydowanie uratowana w tej stylizacji! swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń