2020/09/28

Stylizacje za Starmonety #11

 


Kochani, dzisiaj zaproponuję Wam coś innego – męskie stylizacje. Moim modelem był Paul_97. Jedna stylizacja została wykonana przez niego i od niej zaczniemy: 




Paul postawił na stylizację w sportowym stylu. Do uniwersalnej bazy dobrał spodnie z fajnymi naszywkami – dzięki temu nie wieje nudą. 

Koszt stylizacji: Bluza Basics – 117 sm | Koszulka Fudge – 50 sm | Spodnie Stardoll Feat. – 234 sm | Buty Special Offer – 0 sm




Moja propozycja jest bardziej elegancka, ale również utrzymana w ciemnych kolorach. Nie ukrywam, że trudno było mi odnaleźć się w męskiej szafie, ale mam nadzieję, że poradziłam sobie z wystylizowaniem Paula. Ten strój jest bardzo w moim stylu – uwielbiam mężczyzn w golfach i płaszczach. 

Koszt stylizacji: Buty Callie's Picks – 210 sm | Golf Special Offer – 0 sm | Płaszcz Basics – 225 sm | Spodnie Mr. – 170 sm | Kapelusz Vinyl – 70 sm  | Pasek RIO – 30 sm




Ostatnia stylizacja jest znacznie jaśniejsza od poprzednich. Skomponowałam ją z myślą o jesiennych dniach, które coraz bliżej. 

Koszt stylizacji: Buty Special Offer – 0 sm | Spodnie Fallen Angel – 50 sm | Torebka – 0 sm | Golf Pearls – 135 sm | Szalik Fallen Angel – 30 sm


To był mój debiut w męskiej szafie. Dajcie znać, czy Waszym zdaniem spisałam się dobrze jako stylistka. 

Jeżeli chcecie zostać moimi modelami, piszcie :) 

12 komentarzy:

  1. Matko kocham tą elegancką stylizację aż się tak ubiorę :D A co do postu bomba wreszcie coś męskiego haha :3! ^^ Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Ja również życzę Ci miłego dnia!

      Usuń
  2. Ooo w końcu nie tylko my - baby haha świetny pomysł! Stylizacje są bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pomysł podsunął mi Paul_97, więc to wszystko jego zasługa.

      Usuń
  3. druga stylizacja jest fajna :) szkoda tylko że nie ma podszewki xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To płaszcz z dużym rozcięciem z tyłu, stąd brak podszewki :P (żart oczywiście, faktycznie o niej zapomniałam).

      Usuń
  4. Bardzo dobre te stylizacje. W pierwszej gdyby inne buty i bluza nierozpinana, to bylby moj stroj z realu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Fajnie się dowiedzieć, co nosisz w realu :)

      Usuń
  5. Super stylizacje, bardzo dobrze sobie poradziłaś z męska garderoba! Każda ma to coś w sobie :)
    Również mogę posłużyć jako modelka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chętnie stworzę coś u Ciebie!

      Usuń
  6. Świetna druga stylizacja! Fajne włosy ;) Trzecia kojarzy mi sie z malarzem, nie wiem czemu, ale świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja z płaszczem, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń