2020/09/11

#duet

Zawsze mi brakowało na Stardoll czarnej satynowej koszuli, najlepiej nieco rozpiętej. Co prawda w dawno temu w It Girls, później w Callie's Picks pojawiła się koszula w tym stylu, ale jej dekolt niezbyt mi się podobał. Z pomocą przyszedł mi szlafrok z Voile, który w połączeniu z marynarką z Pet a Porter Fashion stwarza iluzję takiej koszuli. Dzięki temu,że jego część jest nieco wpuszczona w spodnie, nie wygląda banalnie. Opisana kombinacja sprawdziła się zarówno w codziennej stylizacji, jak i tych eleganckiej.  Aby outfity nie bazowały tylko na czerni, do pierwszego zostały dobrane kolorowe dodatki pod kolor wzorów na apaszce. 


#1: apaszka Riviera, naszyjnik Pretty n'Love, pasek It Girls, koszula Voile + Pet a Porter Fashion, jeansy Vinyl, torebka It Girl, szpilki Pretty n' Love.

#2: kolczyki Voile, naszyjnik Young Hollywood, koszula Voile + Pet a Porter Fashion, torebka Voile, pierścionek Special Offer, spodnie Voile, szpilki Voile. 

Co sądzicie o dzisiejszym połączeniu? Którą stylizacje wybieracie? :)

14 komentarzy:

  1. Te stylizacje są przepiękne. Uważam, że to jeden z Twoich najlepszych postów. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekałem sie !!!!! mega stylizacje :D jedyne co bym zmienił to buty w pierwszej stylizacji a tak to jest 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ich wykonanie jest specyficzne. Niestety trudno na sd o lepsze rozowe szpilki.

      Usuń
  3. Kupuję w całości obie stylizacje! No i oczywiście super pomysł na koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie CUDNE!! jestem zachwycona połączeniem i stworzeniem koszuli, wow!!! milion razy na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetne stylizacje! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja jest bardzo ładna,dodałabym tylko jakiś pasek :) pierwsza też jest fajna,ale zmieniłabym torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w rzeczywistości dobralbym inna torebke. Nie przepadam za tym modelem od JW Anderson, ale akurat ulozenie tej mi pasowalo do stylizacji. Do drugiej zaden pasek mi nie pasowal :( dziekuje!

      Usuń
  7. Obie stylizacje mi się podobają. Mam podobną koszulę w realu i ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤ ja niestety poluje jeszcze na taka :( satynowe koszule sa piekne, zwlaszcza te wpuszczone lekko w spodnie z delikatnym paskiem.

      Usuń