2020/09/12

Nowości

W tym tygodniu bardzo tradycyjnie: cztery dostawy do sklepu Vinyl i jedna redostawa do Archive. 
Vinyle prezentują się tak: 




Moim zdaniem ubrania nie są rewelacyjne, ale nie ma jakiejś tragedii. Fajnie, że pojawiło się kilka opcji za Starmonety – kupiłam wszystko, więc niedługo pewnie użyję ich w swoich stylizacjach. Zastanawiam się nad kupnem różowej bluzy, ponieważ jest bardzo słodka, a ostatnio mam fazę na różowe lub kiczowate stylizacje. 
Dajcie znać, co sądzicie o nowych Vinylach. Kupiliście coś? 

W piątek pojawiła się kolejna redostawa: 




Przyznam Wam, że nie jestem zadowolona z tej dostawy. Niektórzy z Was mnie znają i wiedzą, że często podobają mi się dziwne rzeczy, lubię kupować tzw. bazarkowe śmieci, zbieram całe żarcie Stardolla, mam w szafie pełno ubrań, których nikt nie chce, a ja je uparcie noszę – taka moja natura. Jednak ta kolekcja nawet mnie się nie podoba... 
Wolałabym zobaczyć w Archive coś, co jest naprawdę ciężkie do kupienia w bazarze. Na niektóre rzeczy może bym się nawet zdecydowała, ale ceny są zbyt wysokie. 
Może chociaż Wy jesteście zadowoleni z powrotu Baby Phat, Cheap Monday i Disney? 

12 komentarzy:

  1. Z Vinyla kupiłam rzeczy za monety, z resztą się wstrzymuję.
    Dostawa do Archive dla mnie śmieszna, wolałabym na bazaarze kupić te rzeczy z oryginalną metką. Kupię tylko kolczyki z Cheap Monday, bo pierwszy raz widzę je na oczy, a to się zawsze przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dostawy to śmiech na sali - zamiast dać coś nowego to znów dali starocia - spoko fajnie że je dają ale co za dużo to nie zdrowo. jedyne co kupiłem to zestaw z vinyl a tak to nic ciekawego - jednym słowem porażka.

    OdpowiedzUsuń
  3. badziewne dostawy,z Vinyl tylko kupiłam kolczyki i torebkę za sm,reszta to tandeta jakaś...co do Archive to starplaza mi się nie ładuje,więc nie mogę przyjrzeć się z bliska ale i tak widzę,że barachło same...najgorsze,że to sami użytkownicy chcą takie brzudactwa,wiem bo ile razy sama czytałam gdzie pytano ludzi co by chcieli w nowej dostawie Archive to pisali o jakiś sunny bunny i innych duperelach,które nic nie są warte

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam te wpisy i byłam zaskoczona... ludzie chcą czegoś, co bez problemu można znaleźć w bazarze w przeciągu 5 minut. Kiedyś napisałam, że ja chciałabym stare Pretty N’ Love i prawie mnie za to zjedli 😂 Było oburzenie, że chcę czegoś cennego, jak tak mogę itp. Jednak dodanie swetra z DKNY, którego wartość to jakieś 2,5k sd było super i nikomu nie przeszkadzało. Czasami dziwnie jest na tym Stardollu 😀

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pretty N' Love (dawniej Pink) tam było sporo perełek,wiem bo znajdywałam u ludzi w szafach ładne ubranka,więc mogliby dodać,a te ciuchy z Folk które ostatnio dodali to nie cenne ubrania??xD niech się ludzie zastanowią dwa razy zanim coś napiszą bo dodawać do Archive za przeproszeniem szmaty (przepraszam za te wyrażenie) które warte są grosze to jest kabaret xD

      martusia-16

      Usuń
    4. Ja też widywałam te ciuchy i bardzo mi się podobały, dlatego chciałabym ich powrotu 😍 Tak, Folk był cenny, nawet bardzo – te kimona chodziły po 333 sd. Mnie z tych redostaw bardzo podobał się Kohl’s, ponieważ tych ubrań nie można było nigdzie kupić. Mimo że to tandeta i zdaję sobie z tego sprawę, ja byłam zadowolona, bo lubię takie klimaty i taką dostawę rozumiałam, ponieważ wcześniej te ciuchy były niesprzedawalne. No ale ten Baby Phat jest naprawdę łatwy do znalezienia... jeżeli już zależało im na tym, aby przywrócić tę markę, to mogli dodać jakieś mega stare rzeczy, których znalezienie nie jest takie proste.

      Usuń
  4. Vinyl nie zachwyca, ale kupie kiedyś coś na pewno. Jestem zaskoczona Archive, podobaja mi sie z 5 rzeczy i pewnie jak bede miec sd to kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już dość Vinyli. Czy admini zatrzymali się w czasie?
    Kupiłam tylko stanik.
    Archive to masakra jak zwykle, te ciuchy były całkiem niedawno i w bazarku można je znaleźć tanio.
    Mogliby dodać St.Trinians, to jest praktycznie nie do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jejku, w pełni się zgadzam!

      Usuń
    2. Ja tak samo! Albo niedostępne w katalogu bazaru albo ludzie oczekuja wyskoch kwot za to. Vinyl, choc specyficzny, to podobaja mi sie wybrane rzeczy np. torebki i stanik. Disney i Baby Phat meh. Cheap Monday hmm troche kupie, bo niektóre ubrania akurat mi sie podobaja

      Usuń