2020/09/02

1:3

W dzisiejszym poście z tej serii ponownie zostały dopasowane do trzech stylizacji kolczyki, tym razem jednak wykonane z pereł. Pochodzą ze sklepu Voile, kosztowały mnie jedyne 80 starcoins. Nawet w StarPlaza jakiś czas temu pojawiły się podobne modele takich kolczyków, ale za stardollars. Biżuteria z perłami to trend na wiosna-lato 2020. W tym sezonie perły zdobią nie tylko kolczyki i naszyjniki, ale też opaski i spinki. Dawniej prawdziwe perły były zarezerwowane tylko dla bogatych, jednak za sprawą Coco Chanel do szerszego grona odbiorców trafiły sztuczne perły. Perłowa biżuteria niewątpliwie dodaje każdej stylizacji klasy. Na Instagramie coraz częściej perłowe naszyjniki można zobaczyć w połączeniu ze sportowymi bluzami. Moja pierwsza stylizacja jest inspirowana Chanel, druga to coś dla It-Girls, a trzecia trochę zwykła, sprawdzi się podczas wyjścia na miasto.

#1: kolczyki Voile, naszyjnik Vinyl, sukienka Subcouture, torebka Inspired by Chanel Tribute, sandałki Voile. 

#2: okulary It Girls, kolczyki Voile, koszula Inspired by Chanel Tribute, spodnie It Girls, torebka Pearls, szpilki Special Offer.

#3: kolczyki Voile, naszyjnik Velvet Orchid, top Nelly.com, płaszcz It Girls, podszewka Basics,  torebka Vinyl, jeansy Basics, sandałki Limited Edition. 

Co myślicie o tych stylizacjach? Ktoś z Was lubi perłową biżuterię? :)



13 komentarzy:

  1. Duży plus za Chanel, bo uwielbiam.
    Stylizacje bardzo udane, podobają mi się, każda ma w sobie coś, co wpada w oko. W pierwszej torba świetnie wygląda i ożywia całość. W drugiej spodnie nadają koloru i ratują przed nudą. W trzeciej, dla mnie hitem jest płaszcz i buty, które bardzo często używam i lubię.
    Co do pereł, to kiedyś w życiu realnym dostałam naszyjnik Chanel właśnie z perłami, z resztą mam gdzieś w garderobie kilka rzeczy tej marki, uwielbiam ją. To strasznie drogie rzeczy, dlatego swoje marzenia spełniam na sd i mam prawie wszystko. Ale nie o tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja takze kocham styl Chanel, uwielbiam takze pokazy tej marki. Oj tak, bizuteria od Chanel nawet ta zdobiaca ubrania ma troche zawyzona cene... tym bardziej ze wszystkie jej elementy sa sztuczne :/ mimo to co jakis czas pojawiaja sie delikatne wisiorki czy bransoletki, ktore moglbym zalozyc. Najbardziej jednak chciałbym miec kilka broszek :)

      Usuń
  2. Perły są świetnym dodatkiem do stylizacji.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja inspirowana Chanel - jest bardzo kobieca. Druga stylizacja również mi się podoba, bardzo fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja 1 - bardzo ładna, nic bym nie zmienił :)
    stylizacja 2 - też spoko ale te okulary nie pasują i nie zbyt mi się podobają bez nich było by idealnie :)
    stylizacja 3 - wszystko fajnie ale torebka od czapy bez niej też było by idealnie ;)
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie jak dla mnie kocie okulary sa bardzo uniwersalne! ;) u mnie nigdy nie ma przypadkowosci... ciesze sie, ze pierwsza Ci sie spodobala :)

      Usuń
  4. nie lubię pereł,nie moje klimaty,na sd owszem mogę używać ale w realu kompletnie nie...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i druga,tylko w drugiej zmieniłabym torebkę bo ta jakoś mi nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze sie wydawac ze nie pasuje przez jej ulozenie, strasznie nienaturalnie odstaje. Chcialbym wybrac Kelly Hermes w rozmiarze 20 ale tutaj niestety jej nie ma :( fajnie, ze te stylizacje przypadly Ci do gustu:)

      Usuń
  5. Od jakiegoś lutego jestem ogromną fanką pereł i tak jak napisałeś często łącze je z bluzami, sweterkami itp. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia, w 100% są w moim stylu. W trzeciej mega podoba mi się użycie tej żółtej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi :) od jakiegoś czasu wlasnie widze ze perly na szyi sa nawet laczone z roznymi lancuszkami i pojawiaja sie w mniej zobowiązujących stylizacjach. Sam nie nosze ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię perły :) Wszystkie trzy stylizacje są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna druga stylizacja! Każda z nich jest super! Mega torebka w 3 stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń