2020/09/18

#duet

W dzisiejszym duecie przedstawiam sposób na długie połyskujące kozaki, które można uzyskać łącząc Shiny Thigh Highs  (Velvet Orchid) z Asymetrical Patent Leather Point Shoes (MSW). Jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy przegapili podobne kozaki inspirowane Balmain (pojawiły się kiedyś jako HotBuys w Rio) lub uważają te z It Girls za zbyt matowe. Buty te niewątpliwe kojarzą się z nieco fetyszową kolekcją Moschino, która została  zaprezentowana w 2018 roku w Mediolanie. Mi również przypominają projekty Creepyyeha. Właśnie w takim stylu miały być dzisiejsze stylizacje, ale finalnie najbardziej inspirujący okazał się styl Versace. Do stworzenia pierwszego look'u zachęciła mnie chęć wystylizowania stanika z charakterystycznymi paskami. Durgi natomiast to próba odwzorowania czegoś z pokazu: 

https://www.theskinnybeep.com/wp-content/uploads/2020/02/Fashion-2020-Runway-Versace-Winter.jpg


#1: kolczyki Vinyl, naszyjnik Vinyl, biustonosz It Girls, sukienka Special Offer, buty Velvet Orchid + MSW, torebka Rio + Voile, bransoletka Film Theory.

#2: okulary Rio + Pretty n' Love, kolczyki Vinyl, sukienka Wild Candy, pasek Tingeling, torebka Vinyl + Film Theory, buty Velvet Orchid + MSW.

To już ostatni duet przygotowany na najbliższy czas. Wkrótce na blogu zaprezentuję coś innego.

Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobały :)

13 komentarzy:

  1. Pomysł na te buty jest ekstra.
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają, pierwsza minimalnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane stylizacje! Czekam niecierpliwie na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) mysle ze juz wiesz ci sie szykuje ;)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, ale nikomu nie zdradzę 😈❤️

      Usuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga mi się nie podoba przez tą sukienkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiscie tez wole pierwsza. Jakos skirzana sukienka to dla mnie za duzo xd

      Usuń
  4. SUPER stylizacje! Obydwie tak samo mi sie podobają! Chce sie do czegoś przyczepic, ale nie mam do czego! Czekam z niecierpliwością na cośinnego, ale za duetami bede tesknic

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są piękne ♥ Takie w moich klimatach

    OdpowiedzUsuń