2020/09/07

Hot or Not

Niestety kolejna odsłona HoN z małym poślizgiem, za co przepraszamy. Również dzisiaj trochę skromna szata graficzna, nadmiar obowiązków robi swoje... I coś czuję, że chyba przy takiej zostanę :( Kończą się wakacje, kończy się też wolny czas.... Ale za to zdjęcia są już trochę większe, może taki plus chociaż. 

Sprawdźmy jakie oceny tym razem przygotowała redakcja :) 

Jula145


Pati-1997: "Bardzo fajny czarny total look, motyw bieliźniany jest bardzo modny w tym sezonie więc jestem bardzo na tak! Dodatkowy plus za świetne zgranie makijażu, fryzury i stylizacji. HOT!"

Elizabet-Mary: "Cudowna stylizacja! Kiedyś sama siedziałam w mrocznych klimatach, ale mój styl ewoluował. Do tej pory uwielbiam takie stylizacje na innych lalkach, a Twoja to cudo! Wszystko wyglada pięknie, całość jest bardzo przemyślana i idealnie ze sobą połączona. Dla mnie ogromne HOT!"

anulcia345: "Nie jest to mój styl, ale podziwiam za nietypowe wystylizowanie tej sukienki. Podoba mi się wybór dodatków i dopasowanie makijażu do ubrań. HOT"

klaudialigenza


Pati-1997: "Stylizacja jest bardzo klasyczna, główne skrzypce gra sukienka, która jest ciekawa i przyciąga wzrok, dodatki są dobrze dobrane. Całość wygląda bardzo letnio, kobieco i delikatnie. Dla mnie HOT."

Elizabet-Mary: "Stylizacja jest prosta, ale ta sukienka robi robotę. Zgadzam się z Pomeranian, że nie zawsze stroje muszą być przeładowane biżuterią i dodatkami. Całość jest dobrze skomponowana - HOT!"

anulcia345: "Trochę prosta stylizacja, ale czy zawsze musi być tak dużo biżuterii, ubrań i innych dodatków? Na pewno podoba mi się kolorystyka. Nie przekonuje mnie jednak wybór i ułożenie torebki - niezbyt ładnie wygląda przy tej sukience. HOT - "

LovelyLilibeth


Pati-1997: "Nie jestem pewna co tu się wydarzyło... O ile sukienka sama w sobie nie jest zła to dobór dodatków niszczy wszystko. Nic tu do siebie nie pasuje :( NOT."

Elizabet-Mary: "Sukienka jest bardzo ładna, ale dobór butów i dodatków to lekkie nieporozumienie. Mam wrażenie, że każdy element tej stylizacji jest z innej bajki. Nie wygląda to dobrze – z bólem serca daję NOT."

anulcia345: "To nie jest udana stylizacja. Masa niepasujących do siebie bransoletek i te niemodne platformy. A sukienka całkiem ładna. Niestety NOT..."


Wkrótce zajrzymy do monikakuchejda, zamisadanonek_98

5 komentarzy:

  1. Najlepiej w zestawieniu wypadła Jula145, bardzo mi się podoba wykorzystanie tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę słabo. 1. Hot ale takie 6/10. 2 i 3 NOT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa, chociaż właściwie obawiałam się że wejdziecie do mnie przy tej stylizacji, bo wbrew wszystkiemu - nie uznaje jej za udaną xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest super! Reszta nie wpada mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń