2020/09/23

1:3

Ostatnio były głównie dodatki, więc teraz czas na ubrania. Wybór padł na eleganckie wzorzyste spodnie z wysokim stanem. Wydawało mi się,że są jeszcze dostępne w sklepie, ale niestety teraz tylko bazar. Mnie kosztowały 16 sd - cena całkiem rozsądna. Najładniejszy w nich jest wzór paisley, jego kolory urozmaicają czarny materiał. Pozwalają również wprowadzić zbliżone kolory do stylizacji. Właśnie w myśl tej reguły zostały dobrane pozostałe elementy w moich outfitach. Pierwsza propozycja jest w stylu lat 70., druga wieczorowa, a trzecia elegancka. 

#1: płaszcz + podszewka Pretty n' Love, koszula Nelly.com, naszyjnik Limited Edition, torebka Voile, spodnie Bonjour Bizou, buty Voile.

#2: kolczyki Special Offer, body It Girls, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, spodnie Bonjour Bizou, torebka Pearls, sandały Voile.

#3: kolczyki Voile, bluzka Velvet Orchid, spodnie Bonjour Bizou, pasek It Girls, torebka Bonjour Bizou, sandałki Young Hollywood. 

Czekam na Wasze komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy stylizacje jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są okej. Szczególnie podoba mi się trzecia, ta bluzko/koszula jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, spodnie świetnie wyglądają! Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne! Podobne są dostepne w Tribute Couture! Ich cena to 7sd, wiec różnica jest. Które lepsze? Kwestia gustu :D Co do stylizacji to moją ulubioną jest 2! Świetne połączenia! Do torebki chyba nie jestem tylko przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście te spodnie nie przypadły do gustu i nie wylądowały w mojej szafie...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko pierwsza i trzecia,tylko w trzeciej zmieniłabym torebkę,bo jakoś mi tam nie pasuje kolorystycznie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja nie do końca mi odpowiada – ta bluzka nie wygląda fajnie w połączeniu z tym płaszcze.
    Dwie kolejne natomiast skradły mi serce! Aż zachęciłeś mnie do kupna tych spodni!

    OdpowiedzUsuń