2020/09/09

1:3

W dzisiejszym wpisie ponownie prezentuję coś za starcoins. Tym razem nie biżuteria, a buty: Coral Pink Sandals z Velvet Orchid. Kosztują 190 starcoins. Warto dodać je do swojej szafy z uwagi na modny kwadratowy nosek i kolor. Niewątpliwie ożywią Wasze stylizacje. W moim przypadku dopasowały się do eleganckich ubiorów. Chociaż Velvet Orchid oferuje nieco inny styl. Outfit z różową marynarką to propozycja na wyjście na miasto. Ten z piórkowym topem będzie idealny na randkę. Ostatni to coś w stylu mojej ulubionej Aurety Thomollari. Podziwiam jej wyczucie dobrego stylu i sposób łączenia wzorów z żywymi kolorami. Polecam sprawdzić też profil na Instagramie (@Aureta), jej zdjęcia są niezwykłe!  


#1: marynarka Bonjour Bizou, t-shirt Basics, jeansy Pretty n' Love, pasek z łańcuchem Monster High, pierścionek Special Offer, torebka It Girls, sandałki Velvet Orchid. 

#2: kolczyki Voile, top It Girls, spodnie Bonjour Bizou, torebka Limited Edition, sandałki Velvet Orchid. 

#3: okulary Rio, kolczyki PPQ of Mayfair, koszula Pretty n' Love, spódnica Callie's Picks, pierścionek Special Offer, bransoletka Film Theory, torebka Vinyl, sandałki Velvet Orchid. 


14 komentarzy:

  1. Buty są brzydkie moim zdaniem. Stylizacje są okej.

    OdpowiedzUsuń
  2. buty mi się nie podobają,nie mój styl...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko ostatnia propozycja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 stylizacja mega podobne do twoich poprzednich więc - nuda nuda i jeszcze raz nuda, zaszalej z innymi ciuchami a nie ciągle one się powtarzają. A co do 3 stylizacji no niestety porażka ani trochę mi się nie podoba - i znów te okulary. Mam nadzieję że pokażesz jakieś inne kreacje i nowe ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecie stylizacja to też nie moja bajka, ale zauważ, że Pomeranian nawiązał do stylu Aurety Thomollari i wyszło mu to naprawdę dobrze :)

      Usuń
    2. Może i fakt ale i tak liczyłem na coś innego :D

      Usuń
    3. Moze i troche podobne przez uzycie tych samych elementow ale mysle ze na inne okazje ;) znowu te okulary? Ostatnio te z rio za starcoins byly w poscie z sierpnia xd Elizabet-Mary milo mi, ze docenilas moja inspiracje :)

      Usuń
  4. Nie podobają mi się te buty, więc raczej ich nie kupię. Lubię ten różowy garnitur, więc szkoda, że go rozdzieliłeś. Druga stylizacja jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia stylizacja jest świetna! Buty fajne, nie widziałam ich wcześniej, wiec na pewno kupie :D nie zgodze sie z Paulem, stylizacje sa mega ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ciesze sie, ze jednak komus sie podoba dzisiejsze wydanie z tej serii :)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, pasuje do butów - taka fajna letnia stylizacja. Same buty nie są w moim stylu, ale w fajny sposób zostały wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  7. To już chyba trzeci post, w którym polecasz nam te buty. :) 1 stylizacja najbardziej mi się spodobała. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszą być warte zakupu 😃

      Usuń
    2. Drugi jesli chodzi o sam kwadratowy nosek ;) jak za starcoins to warto, wielu osobom zalega xd

      Usuń