2020/09/21

Stylizacje za Starmonety #10


Kochani, dzisiaj zmierzyłam się z rzeczami zaproponowanymi przez Jassmakę, czyli kolorowymi beretami z It Girls. Mam nadzieję, że poradziłam sobie z wyzwaniem. 

Stylizacje przygotowywałam na manekinach, ponieważ berety na mojej głowie nie wyglądały dobrze. 

1. 


Przyznam Wam, że bardzo podoba mi się ten strój – totalnie w moim stylu. Postawiłam na swoje ulubione połączenie bieli i czerni. Myślę, że to ponadczasowe zestawienie kolorów, które zawsze będzie wyglądało dobrze. 

Koszt stylizacji: Body It Girls – 130 sm | Beret It Girls – 115 sm | Perły Decades – 2 sm (dostępne w bazarku, ale raczej za wyższą kwotę, ja kupiłam je jeszcze w sklepie, a ta niska cena jest wynikiem przewalutowanie) | Spodnie Basics – 140 sm | Torebka Decades – 600 sm (trochę drogo, ale może uda Wam się wyszperać taniej, dostępna w bazarze) | Buty Decades – 30 sm (do znalezienia w bazarze).

2. 


Ponownie postawiłam na dość powszechne połączenie: czerwień i czerń. Nie jestem pewna, czy spodoba się Wam ta spódnica, ale zdradzę, że ja absolutnie ją pokochałam, dlatego zdecydowałam się wpleść ją do tej stylizacji. 

Koszt stylizacji: Beret It Girls – 115 sm | Bluzka Archive – 65 sm | Spódnice – 0 sm | Sweterek Basics – 116 sm | Naszyjnik – 0 sm | Parasolka Fallen Angel – 4 sm (cena po przewalutowaniu, do znalezienia w bazarze, ale chyba nie jest to dość powszechna rzecz) | Buty Decades – 2 sm (dostępne w bazarze, autentycznie znalazłam je za 2 sm jakiś czas temu) | Pasek Decades – 312 sm (do kupienia w bazarze). 


3. 


Ostatnia stylizacja jest skierowana przede wszystkim do miłośników różu, słodkości i uroczych outfitów. Nie wiem, czy nie przesadziłam z ilością waty cukrowej, ale jak szaleć z cukrem to szaleć :) 

Koszt stylizacji: Beret It Girls – 115 sm | Bluzka Basics – 99 sm | Kolczyki Vinyl – 117 sm | Płaszcz Basics – 225 sm | Sukienka Wild Candy – 225 sm | Pasek Pretty N' Love – 41 sm (dostępny w bazarze) | Torebka Decades – 20 sm (wydaje mi się, że to naprawdę ciężka rzecz do znalezienia, ale warto próbować, dostępna w bazarze) | Skarpetki Pretty N' Love – 50 sm (bardzo łatwo znaleźć je w bazarku) | Buty Basics – 122 sm. 

Dziękuję za przeczytanie do końca. Za tydzień zmierzę się z propozycjami od Paula_97. 
Życzę Wam słodkiego dnia (tak słodkiego jak ostatnia stylizacja).


________________________

Chcesz, żebym wykonała stylizacje za Starmonety na Tobie? Daj znać!
Pamiętaj, aby mieć otwartą szafę i możliwość stworzenia białego tła. 

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię. Po raz kolejny rzuciłaś nam fajne inspiracje ;) druga jest szczególnie spoko, bo nawet chętnie ubralabym się tak w realu, jeżeli oczywiście pominąć parasolkę haha. Chciałabym wiedzieć w sumie gdzie można ją dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Parasolkę można znaleźć w bazarze w sklepie Fallen Angel.

      Usuń
  2. pierwsza i druga propozycja jest ładna :) trzecia mnie nie przekonuje,to chyba przez te buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne! Meeegaaa mi się podobają, zwłaszcza różowa z beretem.
    Twoje posty pokazują, że nie trzeba być bogaczem, żeby dobrze wyglądać w grze.
    Tak jak Jula uważam, że seria jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło! Takie słowa motywują do dalszej pracy. Bardzo dziękuję ❤️

      Usuń
  4. Super stylizacje! Mega mi sie podoba 2 i 3 :D W 1 nie podobają mi sie buty, ale są do przetrawienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że nie lubisz butów z Decades :( Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  5. Wszystkie stylizacje są boskie! Każda ma w sobie to coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje! Wszystkie wyglądają na "bogate" mimo, że są za sm. Jedynie w 3 nie podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja lubię tej torebkę, ale dość rzadko z niej korzystam.

      Usuń
  7. Ladnie wystylizowalas te berety, ja zawsze mialem z nimi problem. Pierwsza podoba mi sie, pomimo białych spodni, za ktorymi nie przepadam. Dwie ostatnie maja taki uroczy klimat vintage <3 chociaz zgodze sie ze kolor torebki w ostatniej troche zbyt krzykliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i oczywiście zapraszam do siebie:) cieawki mnie co przygotujesz na mojej doll :)

      Usuń
    2. Dziękuję <3
      Niedługo na pewno do Ciebie wpadnę!

      Usuń