2020/09/14

Stylizacje za Starmonety #9


Kochani, przychodzę do Was dzisiaj z czterema stylizacjami. Pomysły na outfity podrzuciły mi not_ur_babe oraz martusia-16 – bardzo Wam dziękuję! 

Not_ur_babe zaproponowała spodnie przedstawione na manekinie, co bardzo mnie ucieszyło. Uważam, że są świetne, więc nie miałam problemu ze zrobieniem stylizacji z ich użyciem, wykorzystałam je nawet w jednej z poprzednich propozycji. Z kolei martusia-16 postawiła przede mną prawdziwe wyzwanie! Ta bluzeczka wygląda niewinnie, ale uwierzcie mi, że stworzenie z nią czegokolwiek to ciężka praca! Jest ona bardzo nieproporcjonalna, więc zaburza sylwetkę doll. Co więcej, wygląda dość brzydko przy zestawieniu ze spódniczką, a kształt jej rękawów sprawia, że trudno dopasować płaszcz (a tym bardziej płaszcz za Starmonety). Jestem ciekawa, czy Waszym zdaniem zdołałam uporać się z zadaniami wystylizowania tych ubrań. Zapraszam do obejrzenia! 


1.


Zacznę od pokazania Wam stylizacji z nieszczęsną bluzeczką – w tej propozycji postawiłam na prostotę. Strój opiera się na trzech kolorach: bieli, czerni i granacie. Zależało mi na wyeksponowaniu bluzki w całej okazałości, dlatego zrezygnowałam z płaszcza czy sweterka. Dobrałam proste jeansy z fajnym rozcięciem oraz dodatki w kolorze butów. Myślę, że opaska dodała uroku i w efekcie moja doll wygląda jak grzeczna uczennica. Torebka również jest trochę szkolna, więc wpasowałam się tą stylizacją w najbliższe dni, czyli dni powrotu do szkoły. 

Koszt stylizacji: Spodnie Vinyl – 180 sm | Bluzka Pearls – 166 sm | Buty Vinyl – 113 sm | Torebka Decades – 2 sm (dostępna w bazarze, ale raczej nie jest to rzecz bardzo łatwa do znalezienia, niemniej jednak warto szukać) | Opaska Voile – 32 sm

2. 

Baza stylizacji jest identyczna – bluzka z Pearls i ponownie te same jeansy. Stworzyłam jednak propozycję na chłodniejsze dni: dodałam płaszcz, a klapki zamieniłam na botki. Dobrałam kolorowe kolczyki, aby trochę ożywić ten outfit. 

Koszt stylizacji: Spodnie Vinyl – 180 sm | Bluzka Pearls – 166 sm | Buty Basics – 122 sm | Płaszcz Basics – 190 sm | Pasek Voile – 42 sm | Kolczyki Callie's Picks Pop Up Shop – 99 sm (dostępne tylko w katalogu)

3. 


Pierwszą propozycję ze spodniami oparłam na połączeniu srebra z czernią. Do sweterka dobrałam dość stary płaszczyk, który może nie jest najlepiej wykonany, ale jest naprawdę bardzo ładny i mam do niego ogromny sentyment. Całość wykończyłam srebrnymi dodatkami. Srebrny element pojawia się także na torebce – taki mały detal, ale moim zdaniem cieszy oko. Początkowo chciałam wybrać inne buty i zastanawiałam się nad Balenciaga Inspired Boots Gray z It Girls, jednak przeszkadzało mi złote logo – nie lubię połączenia złota i srebra. Polecałabym dorzucić do tego stroju pasujący do paska naszyjnik z It Girls – ja nie mogłam tego zrobić, ponieważ jest to rzecz za Stardollary. 

Koszt stylizacji: Spodnie It Girls – 125 sm | Buty MSW – 220 sm | Płaszczyk It Girls – 307 sm (dostępne w bazarku) | Torebka Fallen Angel – 126 sm | Sweterek Basics – 120 sm | Pasek It Girls – 130 sm | Kolczyki – 0 sm 

4. 

W tej stylizacji nareszcie pojawił się jakiś żywy kolor! Zdecydowałam się na ten żakiet, chociaż wiem, że not_ur_babe go nie lubi – mam jednak nadzieję, że w tej stylizacji nie będzie Ci szczególnie przeszkadzał. Postawiłam na złote elementy i dodatki, ponieważ uważam, że złoto w połączeniu z ciemną czerwienią wygląda ładnie. 

Koszt stylizacji: Spodnie It Girls – 125 sm | Buty It Girls – 126 sm | Żakiet – 0 sm | Torebka Decades – 80 sm (dostępna w bazarku) | Naszyjnik – 0 sm | Kolczyki Vinyl – 198 sm


Na końcu tego wpisu chciałabym jeszcze serdecznie podziękować mojej przyjaciółce Aletheii za finansowe wsparcie przy tworzeniu tych stylizacji (za duchowe również dziękuję) ❤️ 

Kochani, dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o dzisiejszych propozycjach :) Niedługo zmierzę się z innymi Waszymi propozycjami. 

14 komentarzy:

  1. bardzo ładne stylizacje :) sama mam te spodnie i już używałam ich w stylizacjach :) ta bluzka jest trudna i do pięknych nie należy :D druga stylizacja z nią mi się podoba,a ze spodniami również druga propozycja jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tak, ta bluzka nie jest łatwa do wystylizowania.

      Usuń
  2. Bardzo fajne propozycje stylizacji! Najbardziej podoba mi się pierwsza (super wykorzystanie tej bluzeczki) i dwie ostatnie - takie klasyki, ale to zawsze kupuję :D
    Spodnie posiadam w swojej szafie, ale bluzeczka nie przemówiła do mnie żebym ją zakupiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie polecam tej bluzeczki, mało przydatna :D

      Usuń
  3. Wszystkie są na najwyższym poziomie! Każda ma w sobie "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te stylizacje! Ciesze sie, że w choc taki sposób mogłam Ci pomóc! <333

    Stylizacje są świetne, ale 3 najbardziej przypadła mi do gustu! świetny pasek, naprawde! Czwarta stylizacja też jest cudowna! Znowu te spodnie, których nie lubiłam, z powodu tych nogawek, które dla mnie są okropne :( Czaruj dalej, a może sie do nich całkowicie przekonam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci je kiedyś kupić – wtedy na pewno się do nich przekonasz :D

      Usuń
    2. możliwe, że je mamXDD ale tylko dlatego, że były mega tanie i za sm

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wszystko mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarta i pierwsza propozycja najbardziej mi sie podobaja. Druga tez ladna, przyznam ze podobnie sie nosze w rzeczywistości, ale musze to urozmiacic xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak planujesz urozmaicić swoje stylizacje? Może pomogą jakieś fajne dodatki?

      Usuń
    2. Zastanawiam sie nad bizuteria - lancuszki i bransoletki. Niestety ciagle trudno mi znalezc cos dla mnie... albo ja zle w czyms wygladam albo malo uniwersalne. Mysle tez o apaszkach, niestety nielatwo znalezc meskie :/

      Usuń