2020/10/15

Dom pełen wspomnień #3 – karolinnaaa2222

 Kochani, dzisiaj w poszukiwaniu ciekawych i nostalgicznych rzeczy odwiedzimy kolejny dom. Zaprosiła nas karolinnaaa2222 – bardzo Ci dziękuję. 

W mieszkanku dzisiejszego Gościa czułam się jak w domu mody Chanel, naprawdę imponująca kolekcja rzeczy związanych z marką! 

Zobaczmy, co ciekawego znalazłam w apartamencie Karoliny:


1.  Darmówki z bonów upominkowych 



Kto pamięta te darmówki? Można było je dostać poprzez wpisanie specjalnego kodu i były realizowane jako bon upominkowy. Szkoda, że ta funkcja jest obecnie niedostępna. Wydaje mi się, że można jeszcze było w ten sposób dostać płaszcz i torebkę, ale nie jestem tego pewna. 


2. Sukienka ze złą walutą 


Podejrzewam, że był to błąd adminów i sukienka powinna kosztować 26 Stardollarów. Kiedyś każdy ją kupował ze względu na niską cenę. W tym samym sklepie można było również znaleźć rajstopy za 11 Starmonet. 


3. Elle? 


Powiem Wam, że byłam bardzo zaskoczona, kiedy zobaczyłam, że to sukienka z Elle. Niedawno była dodana do Archive jako coś, co pochodzi ze sklepu Kohl's. Dlaczego? 


4. Torebki z Antidote


Doskonale pamiętam te torebki! Tę z ludzikiem miałam jakiś czas temu, ale sprzedałam.  Wydaje mi się, że kiedyś Antidote miało jakiś fajniejszy klimat, te nowe kolekcje w ogóle mnie nie przekonują. 


5. Rzeczy ze sklepów gwiazd 



Kiedyś gwiazdy ze statusem RC miały na Stardoll swoje własne sklepy. Mogliśmy kupić tam ubrania i plakaty z ich wizerunkiem lub logo. Teraz te rzeczy są naprawdę ciężkie do znalezienia (o ile w ogóle da się je sprzedać). Mnie swego czasu bardzo naszło na tunikę z napisem Legendary (środkowa) i szukałam jej bardzo długo – w końcu zdecydowałam się na wersję z Callie's Picks, ponieważ oryginalnej nie udało mi się dorwać. 


6. Rzeczy ze scenerii 


Nawet nie wiedziałam, że można mieć w schowku coś takiego! W dodatku za darmo! Czy ktoś wie, kiedy i jak można było zdobyć te rzeczy? 


7. Choinka 


Pamiętam, że taką wersję choinki kiedyś dostawały osoby ze statusem Superstar. Założyłam swoje konto 23 grudnia i tego samego dnia doładowałam sobie pierwszy raz Superstar – dostałam taką choinkę i bardzo się z niej cieszyłam. Potem chwaliłam się dziadkowi przy świątecznym stole, że mam na Stardollu lepszą choinkę – biedny nie wiedział, o co mi chodzi, ale cieszył się razem ze mną. Dziecięce wspomnienia... 


8. Duperelki, które uwielbiam 


Tradycyjnie wyciągnęłam wszystkie rzeczy, które mi się bardzo podobają. Tak, podoba mi się suszona kukurydza. 

Najbardziej z tego zestawu chciałabym mieć płyty Avril! Świetna rzecz. 


Kochani, to wszystko, co udało mi się znaleźć w domu Karoliny. Wiele rzeczy powtarzało się z poprzednich postów, dlatego już o nich nie pisałam. 

Bardzo dziękuję za zaproszenie. Jeżeli chcecie, żebym odwiedziła również Was, możecie pisać w komentarzach lub w mojej księdze gości.


Kochani, jeszcze taka informacja: bardzo Was przepraszam, jeżeli obrazki nie są równe. Mam teraz pewien problem: Blogger po aktualizacji nie działa poprawnie na urządzeniach marki Apple i utrudniony jest podgląd postów (a wręcz niemożliwy). Wcześniej nie wiedziałam, o co chodzi, ale trafiłam na wątek na forum, w którym inni ludzi skarżą się na to samo. Niestety mam w domu urządzenia tylko tej marki, więc chwilowo jestem odłączona od oglądania postów przed publikacją. Mimo wszystko mam nadzieję, że wygląda to zawsze okej i staram się robić najlepiej jak umiem. 

Miłego dnia! 

______________________________________________________________________

Kolejka: 

sylwia5278 – listopad 
anulcia345 – grudzień 
stardollowy10 – styczeń 
Tola27555 – luty
ElizabetOrsini – marzec

20 komentarzy:

  1. Ta kolorowa sukienka faktycznie pochodzi z Elle, nie wiem czemu na metce widnieje Khol's... Podoba sytuacja jest z jednymi rajstopami - na metce logo Actiive, a pochodzą ze sklepu St. Tiran.
    Ta choinka to był taki luksus! Też się z niej bardzo cieszyłam, nadal ją używam w swoim apartamencie :)
    Wow, rzeczy ze scenerii też pierwszy raz widzę na oczy - bardzo ciekawe!
    Post wygląda bardzo dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych rajstopach nawet nie wiedziałam, muszę zobaczyć aż :D
      Mnie niestety ta choinka została ukradziona, ponieważ kiedyś "przyjaciółka" włamała się na moje konto i sprzedała ją sobie za jakieś 2 Stardollary – kiedyś o tym napiszę.
      Cieszę się, że post wygląda dobrze!

      Usuń
  2. Te stare rzeczy mają swój urok i zapewne, gdyby teraz byłby dostepne za normalne ceny to nikt by sie nie skusił! Fajnie pooglądac, ale nie mój klimat. Co do Antidote to nie wiedziałam, że ten sklep miał taką forme kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam,że była jeszcze chyba jakaś niebieska torebka którą można było zdobyć właśnie przez ten kupon...ja tej sukienki nie miałam,pamiętam że kupiłam tylko niebieskie rajstopy które również były za sm...a dla mnie właśnie dawne ciuchy z Antidote są koszmarne,wolę te nowsze,przynajmniej graficznie są ładniejsze

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że była taka niebieska torebka (chyba z jakimiś wzorkami). Może uda mi się ją znaleźć u kogoś :)

      Usuń
  4. Dziękuję za wizytę! Cieszę się, że znalazłaś coś co Cię zainteresowało.
    Sama nie pamiętam skąd to wszystko mam.
    Kocham Chanel <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej bon na sd XD dziwna opcja nie wiem czy ktos z tego korzystal, oferty byly bardzo drogie. Te darmowki hmm.. kiedys chyba lubilem te sukienke maxi ale dzisiaj nic bym juz nie chcial. Sea of stars.. dziwny sklep, tak pamietam ten blad. Taaak ta tunika to Elle! Swego czasu ubrania z ta metka byly sporo warte, ale dzisiaj zdecydowana wiekszosc to niewiele warte szmaty, co tu dużo mowic. Trudno to sprzedac na bazarze :/ ojej atidote kiedys bylo takie specyficzne, niby młodziezowe kolekcje a niby strasznie tandetne. Pamietam w ogole jak wyszla ta kolekcja, majac 10 lat w ogole nie wiedzialem ze to serce to tak naprawde wersja CDG Play... oo mam na jednym koncie tunike z wizerunkiem Pauliny! Szkoda ze tego sie nie da sprzedac na bazarze.. rzeczy ze scenerii rowniez posiadam. Chyba byl jakis blad kiedys w sklepie i sie pojawily za darmo do kupienia. Wlasnie! Nawiazujac do scenerii - tez Wam sie nie wysiwetlaja artykuły tematyczne? Mi z zestawu z drobiazgami najbardziej podoba sie taca z winem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że te oferty wahały się w granicach 300-350 złotych, a nawet chyba dochodziły do większych sum.
      Pamiętam, że kilka lat temu na Elle naprawdę szło zarobić, ale teraz te ubrania wracają powoli do normalnych cen.
      Co do tuniki – serio szkoda, bo ja chętnie kupiłabym jej merch, a ktoś inny mógłby na tym zarobić. A tak to lipa – ja nie mam, a u Ciebie zalega w szafie.
      Czasami nie wyświetlają mi się artykuły tematyczne, ale to zależy od tego jakie tło wybiorę. Na tych komiksach mam normalnie, ale na niektórych nie mam nic.

      Usuń
  6. świetny post, uwielbiam takie wspomienia z dawnego stardoll :) Zapraszam do wizyty w moim apartamencie - justa6_1996, może również znajdziesz coś interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie - aguuniek :D jestem ciekawa co spodoba Ci się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam te wszystkie rzeczy ;D
    Sukienkę w paski gdzieś tam jeszcze mam
    Elle kiedyś mega mi się podobało, miałam prawie całą kolekcję, teraz mam jeszcze resztki ;p
    Ze starych kolekcji anti mam chyba dwie bluzki, a od Pauliny tą z jej twarzą.
    Choinek dostałam w swojej "karierze" chyba z 10 haha. Nie pamiętam tylko tych dekoracji ze scenerii.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś bardzo lubiłam Elle, ale teraz podobają mi się tylko wybrane rzeczy.

      Usuń
  9. Kurczę, mam te darmówki, ale nie robiłam ich przez żadne bony : o wydaje mi się, że była też możliwość otrzymania ich poprzez specjalną ofertę doładowując konto.
    Kiedyś te błędy z sm były częstsze, obecnie rzadko kiedy zdarza im się pomylić, a szkoda ; ) Pamiętam, że w Mortal Kiss był pasek za 0sd ; )
    W 2011/12? miałam obsesję na punkcie ELLE i DKNY. Wtedy ceny tych ciuszków były wyższe a ubrania cenniejsze : ( Spędzałam sporo czasu na szukaniu tych ubrań haha
    Jeśli chodzi o Antidote, to raczej się nie zgadzam, w sensie, kiedyś te kolekcje były bardziej kiczowate, takie nijakie w sumie, pomijając drugą kolekcję która dla mnie jest ZŁOTEM.
    Tuniki które przedstawiłaś w swoim poście, swojego czasu były bardzo modne na stardoll, sama posiadam wszystkie, chciałam się ich pozbyć, ale niestety, nie da się sprzedawać artykułów ze sklepów RC : (
    Post jak zwykle super i jeśli chcesz to zapraszam też do mnie : ) mam konto z 2010 roku więc może udałoby Ci się coś znaleźć ; )

    OdpowiedzUsuń