2020/10/18

POLOWANIE NA UBRANIE

 Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam buty z Gucci Tribute, które udało mi się upolować w mojej ulubionej bazarkowej cenie, czyli - 2 sd. Buty nie są dosyć łatwe w wystylizowaniu ze względu na ich kształt, aczkolwiek wszystko ze sklepów Tribute za taką cenę opłaca się kupić. W bazarku widuję je nawet za ponad 300 sd, aczkolwiek myślę, że są warte trochę mniej. Tak czy siak - ja swoich nie zamierzam sprzedawać, bo mimo że będę używać ich raczej rzadko to uważam, że są piękne. Każdy z nas ma w szafie rzecz tego typu :) 





Dajcie znać co myślicie o mojej zdobyczy :) 

10 komentarzy:

  1. Buty mi się podobają, nie zwróciłam jakoś szczegoszcz na nie uwagi kiedy były w sprzedazy, a tobie mega zazdroszczę ich dorwania w bazarze jeszcze za taką cenę :D Stylizacja i cały wygląd dollki bardzo mi się podoba. Kolor czarny i czerwony plus czerwony kolor w twoich rękach to musiało się udać - super ! :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  2. Same buty mi się nie podobają, ale w Twojej stylizacji wyglądają super. Cena jest kusząca dla każdego - tutaj na pewno odsprzedając je można nieźle zarobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zdobycz! Tak jak mówi Ksante – warto kupić nawet po to, aby w przyszłości sprzedać z zyskiem. Stylizacja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  4. buty mi się nie podobają,ale stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, za tyle to trzeba kupić :D
    Stylizacja też mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty nie sa w moim stylu :/ za to dobrze sie prezentuja w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty nie są w moim stylu, ale za taką cene szkoda nie kupic! stylizacja jest w porządku

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są dosyć specyficzne, ale stylizacja je obroniła, także na plus : )

    OdpowiedzUsuń