2020/10/16

Wnętrze #4

Witajcie, w dzisiejszym wpisie prezentuję wnętrze, w którym znajdują się rzeczy tylko za starcoins. Najnowsze dostawy do Basics Decor okazały się bardzo pomocne, gdyż udało mi się stworzyć taki oto taras z widokiem na miasto. Szara podłoga i ściany zostały ożywione dużą ilością roślin doniczkowych, kolorowych drobiazgów oraz żółtych dekoracji. Aby było jeszcze bardziej przytulnie, dodałem poduszki i oświetlenie w postaci świeczek i lampy. Aż chciałoby się urządzić jakieś przyjęcie!

Jak oceniacie tę aranżację za starcoins?

10 komentarzy:

  1. Fajna! Największą uwagę zwróciłam na te samotne banany na półce 😂
    Wnętrze zachęca do zrobienia przyjęcia lub relaksu. Świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fajnie, żółte elementy ożywiają całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wspomniałam to ostatnio - podziwiam wszystkich którym się chce ii którz potrafią tworzyć takie piękne wnetwna. To podoba mi się wyjątkowo jest bardzo klimatyczne, aż chce sie posiedzieć na balkonie przy herbatce z książką , a tu 5 stopni i pada pada deszcz :D Bardzo mi się podoba wykorzystanie żółtego koloru. Świetnie wszystko ożywia i jest bardzo zaskakujący - świetna robota!
    Julcia45

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dostawa do Basics była naprawdę udana! Podoba mi się ten tarasik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane wnetrze, ja nie mam sił do tworzenia pokojów, wiec zostawiam to profesjonalistom! Ale przyznam, że Basic miło mnie zaskoczył dostawą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne wnętrze :) ja tam nie zajmuję się tym bo nie lubię i za bardzo nie potrafię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne, chciałoby się tam posiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń