2020/10/21

1:3

Przyznam, że nie przepadam za biżuterią, która nie jest wykonana ze złota, srebra, pereł czy diamentów. Trochę dziwne, bo z jednej strony przemysł odzieżowy rezygnuje z naturalnych futer, egzotycznych skór na rzecz naturalnego środowiska, to jednak projektanci wykorzystują dodatkowo plastik w swoich kolekcjach. Plastikowe kolczyki z Inspired by Alexander Wang Tribute były dla mnie więc małym wyzwaniem. Ciekwe czy w rzeczywistości powstały z recyklingu?  Niestety recyklujemy za mało... Całe szczęście, że to tylko piksele w tym przypadku. Wracając do głównego wątku... Na pierwszy rzut oka wydawało się, że sprawdzą się jedynie w streetwearowych stylizacjach. W apartamencie okazało się zupełnie inaczej. Każda ze stylizacji pomimo wspólnego elementu jest utrzymana w innym charakterze: pierwsza letnia, druga street style, trzecia młodzieżowa i buntownicza. Warto zwrócić uwagę na te kolczyki chociażby ze względu na  nietypowy kształt. Gdy był dostępne w StarPlaza kosztowały 14 sd, nie wiem jednak jaką mają wartość obecnie. 



#1: kolczyki Inspired by Alexander Wang Tribute, okulary It Girls, koszula Inspired by Chanel Tribute, szorty Vinyl, torebka Vinyl, sandałki Vinyl.

#2: kolczyki Inspired by Alexander Wang Tribute, pasek Fallen Angel, koszula Vinyl, spódnica Inspired by Gucci Tribute, torebka Pearls, szpilki Special Offer.

#3: okulary Mr. + Pretty n' Love, bluza Stardoll feat., torba Bonjour Bizou, spódnica PPQ of Mayfair, rajstopy Fallen Angel, platformy Subcouture. 

Zachęcam do zostawienia komentarzy na temat stylizacji i swoich przemyśleń odnośnie wpływu mody na środowisko.


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te kolczyki, fajnie sprawdzają się w wielu stylizacjach. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, jest taka luźna - ostatnio mam problem żeby takie stylizacje stworzyć.
    Wydaje mi się, że moda nie jest zbyt eko... Kupując nowe rzeczy napędzamy przemysł ubraniowy, który rzadko sprzyja naturze. Kupowanie rzeczy w second-handach albo Vinted (czy podobnych)jest fajnym pomysłem, bo często można znaleźć naprawdę super rzeczy, a co za tym idzie nie produkuje się "nowe" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze wlasnie trzecia Ci przypadla do gsutu :) tez od dluzszego czasu lubie ten styl :) absolutnie sie z Toba zgadzam, mydlenie oczu zrównoważonym rozwojem i ubraniami z recyklingu to tak naprawde kropla w morzu tych wszystkich problemów. Planuje niebawem dolaczyc do Vinted, chce wyczyscic nieco swoja szafe. Niestety nie jestem dobry w przeszukiwaniu lupmeksow :/ jakies rady?;)

      Usuń
    2. Na lumpeksach totalnie się nie znam, ja tracę pieniądze na Vinted :D Koleżanka ma za to nosa do lumpeksów, znajduje tam takie perełki, że szok :D

      Usuń
    3. Juz wiem co robic, zabrac ze soba kogos kto jest w tym dobry. Wlasnie w ten sposob ostatnio zakupilem dwie kurtki :D

      Usuń
  2. miałam te kolczyki,ale potem stwierdziłam że są koszmarne i je sprzedałam xD co do stylizacji to pierwsza jest nawet ładna....ja do szmateksów dawniej chodziłam i potrafiłam dużo ciuchów sobie wygrzebać za grosze,dzisiaj niestety nie mam na to czasu,ale mojej mamy koleżanka to buszuje po nich i cuda kupuje za grosze i mówiła że najlepiej chodzić wtedy kiedy są dostawy ubrań :) bo wtedy można na prawdę perełki znaleźć za grosze,nie polecam chodzenia gdy są wyprzedaże po 2 zł za sztukę,bo to wtedy same i to dosłownie szmaty wiszą,a to co ładne to chowają do worków :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje z tymi dostawami:) chociaz w ich dniu podobno sa niezle tlumy.

      Usuń
  3. Super stylizacje, w każdej jest coś co daje efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. sksks świetne stylizacje! 2 i 3 skradły moje serce! super połączenie tej koszuli ze spódnicą w tygrysy, wow, myślałam że wyjdzie okropnie, a tu zaskoczenie! w 3 mega torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje bardzo udane! Ja lubię lumpeksy – można znaleźć fajne rzeczy za rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te kolczyki chociaż ich nie mam.
    Stylizacje fajne, najbardziej podoba mi się 3.
    W lumpkach kupowałam jeszcze w gimnazjum, ale nie przyznawałam się bo wtedy to był "obciach" a teraz nagle coś czym się można chwalić. Weź tu człowieku zrozum świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumiw podobne sa teraz w Vinyl, za starcoins yylko nie pamietam ich nazwy. Ja tez bardzo lubie ten buntowniczy akcent :) oj pamietam te czasy, kiedy przyznawanie sie do tego mialo byc powodem do wstydu. Swiatu nie da sie dogodzic :/ przykre niestety

      Usuń
  7. Nie posiadam tych kolczyków, przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam o ich istnieniu X"D ale wyglądają całkiem fajnie!
    Szczerze to podoba mi się tylko pierwsza stylizacja, bo pozostałe dwie nie są w moim stylu, albo coś mi nie pasuje : (
    Nie podoba mi się kompletnie ten płaszcz z Fendi, ogólnie nie wiem, niby wszystko kolorystycznie gra, ale nadal wizualnie coś nie tak, ale no to moje odczucia.
    Jeśli chodzi o trzecią stylizacje, to wszystko byłoby super gdyby nie takie buty i do nich rajstopy. Nie przepadam za takim połączeniem : (

    OdpowiedzUsuń