2021/02/03

1:3

W dzisiejszym wydaniu "1:3" przygotowałem trzy stylizacje z wykorzystaniem skórzanych szortów od YSL. Podobne spodenki prezentowały modelki na pokazie marki na wiosnę 2018 podczas paryskiego tygodnia mody. Chyba są to moje ulubione szorty na Stardoll.  Lubię je nie tylko dlatego, że skóra jest ostatnio w modzie, ale też z uwagi na wysoki stan i dokładne wykonanie. Dobrze się dopasowują do wszystkich krótkich bluzek, do których przeważnie nie mogłem znaleźć odpowiedniego dołu. Tym razem moje propozycje również nawiązują do znanych domów mody. Od lewej coś w stylu Saint Laurent, pośrodku natomiast Dior - moja wersja tego looku: https://www.telegraph.co.uk/content/dam/fashion/2018/02/28/TELEMMGLPICT000155820556_trans_NvBQzQNjv4BqCMpAu2Ch3MTv1EJMxQ6AfD5LjW8MAITJvJhru7rzvjs.jpeg?imwidth=450 

Na koniec wracamy na Dziki Zachód. Chyba przez modę polubię western... 

 


#1: okulary Vinyl, choker Young Hollywood, body Museum Mile, szorty Saint Laurent Paris Tirbute, torebka Vinyl, szpilki Vinyl.

#2: choker Velvet Orchid, koszula The Jet Set, marynarka Dior Couture Tribute, szorty Saint Laurent Paris Tirbute, torebka , szpilki Velvet Orchid.

#3: t-shirt Bacics, torebka Velvet Orchid, bransoletka Vinyl, szorty Saint Laurent Paris Tirbute, sukienka Vinyl, sztyblety Special Offer.


10 komentarzy:

  1. Szorty faktycznie są super wykonane :) Bardzo ładne stylizacje. Wszystkie trzy trafiają do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię szortów, te są okej. Stylizacje również nie są złe. Najlepsza pierwsza, kojarzy mi się z walentynki, chyba przez body i dlatego, że ostatnio ciągle o nich myślę. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam ochote na walentynki, szkoda ze nie ma z kim obchodzic xd

      Usuń
  3. kiedyś kupiałm te szorty,ale potem wyszło żr kompletnie mi nie leżą i sprzedałam je....co do stylizacji to podoba mi się pierwsza i druga propozycja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię te szorty, ale fakt, że ich kształt rzadko pasuje do czegokolwiek :D
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty są okej, ale nie mam ich niestety. Stylizacje 2 i 3 to sztosy, pierwsza jest trochę pusta według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusta? Kurcze sporo dodalem dodatkow, nie wiem co tu dodac? Okrycie wierzchnie? Zakryloby te piekne body :/

      Usuń
    2. Przy tak głębokim dekolcie pokusiłabym się o długi wisior zamiast chokera, do tego na pewno dodałabym bransoletkę. Można dyskutować też o wyższych butach albo zakolanówkach, ale rozumiem to zmieniłoby charakter całokształtu. Ewentualnie trochę większa torebka też by się sprawdziła. Widzę dużo możliwości, wszystko zależy od tego jaki efekt chcesz uzyskać :)

      Usuń
  6. Mnie najbardziej podoba się pierwsza stylizacja :D Nie uważam, że jest zbyt pusto – moda to nie zawsze przeładowanie stylizacji dodatkami i tysiącem innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się do końca stylizacje, nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń