2021/02/24

1:3

Kochacie Chanel z lat 90? Przyznam, że odkąd Instagram sugeruje mi zdjęcia z modą z tamtych czasów, całkiem polubiłem tamtą wersję Chanel.  Na wybiegu było zdecydowanie więcej swobody i szaleństwa. To wtedy na nim królowały Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Kate Moss czy Linda Evangelista. Ktoś z graczy zasugerował jeden look z takiego pokazu i dzięki dostawie do Vinyl  Bonjour Bizou, dostaliśmy całkiem ładny komplet z Chanel z lat 90. O ile góra jest wykonana tak sobie, to reszta jest naprawdę niezła Właśnie w dzisiejszych stylizacjach wykorzystałem spódnicę z tej dostawy. High Waist Skirt z Bonjour Bizou kosztuje 19sd, ale myślę, że jest warta tej ceny. Pewnie z czasem będzie warta dużo więcej, w końcu jest inspirowana Chanel. Pierwsza stylizacja została stworzona w stylu The Spring-Summer 2019 Ready-to-Wear Show. Polecam Wam odsłuchać ścieżkę dźwiękową z tego pokazu, od razu wprowadza w klimat wakacji spędzonych nad morzem! Druga to nieco odważniejsza propozycja, trzecia natomiast w stylu zblazowanej nastolatki. 


Czekam na Wasze komentarze :) Oj patrząc na pierwszą stylizację, strasznie tęsknie za plażowaniem. Dokąd chcielibyście się wybrać w te wakacje? ;) 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Chanel, to moja pasja! Stylizacje są świetne! W tej z plecakiem tylko butów innych bym użyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódniczka jest piękna, uwielbiam ją :)
    Bardzo ładne propozycje, wszystkie mi się mega podobają.
    Jak na wakacje to tam gdzie jest ciepło! Albo nad Bałtyk, który kocham, ale tak żeby nie było ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 30km nad morze i znam fajne miejscówki w zachodniopomorskim :D

      Usuń
    2. Ja tak samo! Brakowalo mi czegos takiego :) dziękuję! O tak, tez niw lubie tych tłumów nad morzem :( najlepiej za miastem!

      Usuń
  3. spódnica jest brzydka,jej krój wgl mi się nie podoba...jeśli chodzi o stylizacje to 3 jest ok,ale buty kompletnie nie pasują,są za ciężkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie wedlug mnie dzieki nim nie jest nudno ;) w kazdym razie musialy byc plaskie, chcialem aby ta stylizacja byla mlodziezowa :)

      Usuń
  4. Spódnica jest fajna i kupiłam ją.
    Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja, chociaż wszystkie są ładne.
    Ja bym chciała wyjechać na erasmus pracowniczy, ale czy się odbędzie, to nie wiadomo :| Tak to nic nie planuję, niech się samo dzieje



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja podobnie zadnych planow nie robię, rok temu zadne sie nie sprawdzily :( tez mam ochote wybrac sie na jakas wymiane, ktory kierunek Cie interesuje? :)

      Usuń
  5. Kupiłam tę spódniczkę, ale ani razu nie miałam jej na sobie, chyba czas to zmienić.
    Stylizacje bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekaw jestem co wymyslisz z jej uzyciem :) dziekuje!

      Usuń
  6. A co do wakacji: odkładam na podróż do Chin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade sie tam odnalezc? Jak mysle o obcym alfabecie ktory jest naprawde trudny to wydaje mi sie ze bym tam przepadl 😬 trzymam kciuki za udana podroz :)

      Usuń
    2. Dasz rade sie tam odnalezc? Jak mysle o obcym alfabecie ktory jest naprawde trudny to wydaje mi sie ze bym tam przepadl 😬 trzymam kciuki za udana podroz :)

      Usuń
  7. Stylizacje są ładne, ale ja bym się chyba nie odważyła na takie. Zapewne uroiłabym sobie, że to totalnie nie pasuje! Spódnica jest dobra, jednak dosyć specyficzna w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica mi się podoba i trochę gorszy jednocześnie XD te wystające majtki powodują u mnie jakieś dziwne uczucie, mimo że nie mam im nic przeciwko. To może być wpojone przez środowisko poczucie wstydu w podświadomości, którego teraz próbuję się wyzbyć wszystkimi dostępnymi sposobami. Stylizacje bardzo spoko, ale żeby to były lata 90, to musiałbyś zmienić nieco fryzurę lalce :p

    OdpowiedzUsuń