2021/02/27

hot or not

 aguuniek


rockarolla_: "Fajna, lekka stylizacja, użycie pastelowych kolorów świetnie eksponuje genialną fryzurę. Nie lubię tego typu butów, ale tutaj pasują bezbłędnie. HOT"

Pati-1997: "Mega fajna stylizacja! Uwielbiam połączenie elegancji ze sportowym klimatem. Jedyne co bym zmieniła to torebkę bo jak dla mnie zbyt się rzuca w oczy na tle jasnej, pastelowej stylizacji ale poza tym jest ekstra! HOT"

Elizabet-Mary: "Mnie z kolei nie podoba się ta stylizacja. Mam wrażenie, że torebka nie pasuje do pozostałych elementów, nie przekonuje mnie również dobór dodatków. Dla mnie NOT."

franiaxz

rockarolla_: "Poprawna stylizacja, aczkolwiek coś mi w niej "nie pasuje". Może to ten beret? Myślę, że lepiej wyglądałby czarny, a dodatkowo można by było urozmaicić ten outfit jakąś torebką. HOT/NOT"

Pati-1997:  "Bardzo ładna stylizacja, taka klasyczna ale ma coś w sobie. HOT"

Elizabet-Mary: "Mnie również coś nie pasuje w tej stylizacji. Wygląda jednak schludnie i elegancko, dlatego daję HOT-."

megi127


rockarolla_: "Podoba mi się. Stylizacja jest charakterna, ale równocześnie bardzo dziewczęca, dzięki użytej spódniczce. Buty są tutaj idealnie dobrane. Nie podoba mi się jednak to, co dzieje się przy ręce, w której doll trzyma torebkę. To chyba fragment spódnicy zachodzący na dłoń. HOT -"

Pati-1997"Fajna stylizacja, lubię połączenie swetra ze spódnicą. Wszystko do siebie pasuje, kolorystyka jest fajnie przełamana elementami na swetrze. Dla mnie HOT"

Elizabet-Mary"Nie jest źle, ale czegoś mi tutaj brakuje. Może dodałabym coś na głowę albo kolczyki? Moja ocena go HOT -."

Co sądzicie o naszych ocenach? Zgadzacie się?
A w kolejce następni są: Vanessa1372, julcia45, BlackLips.



7 komentarzy:

  1. ostatnia stylizacja jest fajna,tylko rzeczywiście brakuje jakiejś biżuterii,druga też jest ok-brakuje tylko torebki i naszyjnika,pierwsza nie podoba mi się...te buty są koszmarne,torebka jest zbyt elegancka do tej stylizacji więc dla mnie takie hot-

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Dla mnie mega hot- ogólnie nie lubię takich kolorów ale to jest świetna stylizacja i jeszcze te włosy *-*
    2. Średnia według mnie. Baza fajna ale ta kurtka mi tu nie pasuje.
    3. Fajna, ale wymieniłabym dodatki i dała bluzkę z kołnierzykiem pod spód

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się stylizacja aguuniek - mimo, że nie jest to mój styl całość świetnie się prezentuje - HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się 1 stylizacja, coś nowego w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie pierwsza propozycja tez wypada najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 to podkładka pod spektakularną fryzurę, natomiast kiedy oddzielimy stylizację od lalki i włosów, to już nie robi takiego wrażenia (przynajmniej na mnie). Niemniej jednak jako całokształt jest bardzo fajna, jedynie nie jestem fanką tych butów.
    2 nie mam się do czego przyczepić, jest okej, miło się patrzy, ale niestety niczego nie urywa.
    3 mi się bardzo podoba i owszem, dodałabym biżuterię, np. kolczyki, ale i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń