2021/02/14

A wszystko to, bo Ciebie kocham... na Stardoll (poradnik z przymrużeniem oka)

 Romantyczne słówka na czacie, urocze prezenty i słodkie komentarze w księdze gości... a potem wielkie rozstanie i drama na pół Stardolla...
Albo ślub! 
Opcja dowolna. 
Kto pamięta popularność stardollowych związków? 
Z okazji Walentynek postanowiłam trochę o tym napisać  i stworzyć miłosny poradnik. Do tematu podeszłam żartobliwie i mam nadzieję, że nikogo nie tym nie urażę. 




Gdzie poznać chłopaka / dziewczynę? 

Oczywiście na imprezie! Czat to idealne miejsce na znalezienie swojego ukochanego bądź ukochanej. 

Odstrzelcie się w najlepsze ubrania (LE mile widziane) i ruszajcie na podbój stardollowych serc! 

Możecie również po prostu odwiedzać profile innych osób i flirtować w księdze gości – bardziej kameralnie. 


Czy wypada wysłać prezent? 

Oczywiście! Proponuję romantyczny bukiet, słodkie czekoladki albo uroczego misia. Na Stardoll mamy do wyboru całą gamę prezentów idealnych dla zakochanych (czyżby admini zrobili to celowo?). 


Moje propozycje: 


A czego kategorycznie nie wysyłać?

Chyba nie chcesz wyjść na sknerę i dusigrosza?! 

A co potem? 

Opcje są dwie: 


Ślub na czacie. Koniecznie z pompą! 

Albo... rozstanie. 

A co zrobić po rozstaniu?

Można zachować klasę i po prostu kulturalnie pożegnać się z drugą osobą. 

Lub...

Nie zachować klasy i zemścić się, wysyłając 200 baloników po 5 Starmonet (pół godziny odpakowywania prezentów, zacinający się launcher i zdenerwowanie gwarantowane). 




Kochajcie się (lub nie)! 
Udanych Walentynek, Słoneczka! 









13 komentarzy:

  1. Hahahah no nie skorzystam, bo nie będę zdradzała swojego faceta, ale poradnik pierwsza klasa! Chyba najbardziej spodobał mi się pomysł z balonikami po rozstaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys na stardollu to moza bylo sobie zycie ulozyc nie to co teraz hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zabawnie to opisalas! :D zadnej takiej historii nie mialem na sd, ale dobrze wiem jak to wygladalo haha dobre propozycje prezentow, podoba mi sie pomysl na zemste :D dobrze ze te baloniki sa haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam takich akcji na Stardoll, ale pamiętam swój "związek" na wycieczce szkolnej w podstawówce xDDDD
    Baloniki to tortura porównywalna do chodzenia gołymi stopami bo klockach lego haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam pomysł z balonikami również na uporczywych spamerów, z kategorii tych, którzy zostawiają taką samą wiadomość w kg nad swoją wcześniejszą tego samego dnia. Ale hahahhaha ten post to złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może dzięki temu poradnikowi w końcu znajdę tego jedynego :DD

    OdpowiedzUsuń