2021/02/13

Nowości

 Po małym falstarcie karnawałowym i obrzydliwych Callie's Picks z poniedziałku, Stardoll chyba podjął próbę zrehabilitowania się w naszych bezwzględnych, chłodno oceniających oczach. Miłe zaskoczenie pojawiło się w środę, mianowicie zupełnie nowy sklep, a w nim aż 3 piętra.

Sklep nazywa się Valentine's Day i oto jak wygląda jego logo:


Zaś zawartość prezentuje się następująco:

Trzeba przyznać, że nic specjalnego i kolekcję oceniam na słabe 6/10, ale punkt dodaję, bo w końcu coś nowego. W dodatku rzeczy są w miarę użytkowe i uniwersalne. Ja na pewno kupię pierwsze body z 3 piętra i czerwone czółenka z frędzelkami, zainteresowana jestem również obiema parami dzwonów. 

Z okazji walentynek, dodano także nowy konkurs (siódmy konkurs w ciągu sześciu dni, hmmmm...).

Zgłaszać swoje prace można do 19 lutego. Nagroda za udział w konkursie jest całkiem przyjemna i prezentuje się następująco:

Wygląda na to, że Stardoll się uaktywnił albo nagle sobie zdał sprawę, że dużo się dzieje obecnie na świecie i wypadałoby ruszyć pupkę, bo oto pojawił się 4(!) konkurs w tym tygodniu, tym razem z okazji Chińskiego Nowego Roku.

Poniżej podaję prawidłowe odpowiedzi, jeśli ktoś byłby zainteresowany udziałem (kliknij aby powiększyć). Niestety nie wiadomo, do kiedy można wypełniać quiz, ale podejrzewam że co najmniej do poniedziałku.
Nagrodą w tym konkursie powinna być "bycza latarnia", jednak nie dam rady jej wam pokazać, bo gdy wysłałam quiz, dotarła do mnie nagroda sprzed 2 dni z konkursu walentynkowego (Stardoll jak zwykle nie zawodzi, sic!). Myślę jednak że bezpiecznie można założyć iż będzie to dzieło z obrazka nad treścią konkursu albo coś w ten deseń. 

Nowa dostawa do PopShop z piątku:
Tematem nawiązuje do konkursu i Chińskiego Nowego roku. Styl jak z lokalnej restauracji chińskiej, w dodatku wydaje mi się, że imbryczek z kubkami był już w Suite Shopie kiedyś, ale nie jestem pewna. Dajcie znać jeśli się pomyliłam.

Co myślicie?

14 komentarzy:

  1. Calkiem fajny ten nowy sklep, moze niekotre rzeczy leza pod wzgledem wykonania, ale fajnie ze dodali calkiem fajne buty za starcoins :) wzialem udzial w tym konkursie i nie dostalem tej torby :((( szkoda bo podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak weźmiesz udział w ty drugim to dostaniesz, mi się tak właśnie stało. Do tej pory nie mam tego lampionu z chińskiego konkursu, więc Stardoll coś znowu pokręcił :/

      Usuń
    2. Wlasnie z drugiego konkursu dostalem jakies ciasteczka czy cos a torby brak :/ slabo

      Usuń
  2. kupiłam wszystkie buty za sm z tego nowego sklepu,dodałam jeszcze jakieś 3 rzeczy na listę życzeń,szału nie ma ale coś tam znaleźć można...w konkursach nie biorę udziału jak zwykle...jeszcze nie została umieszczona informacja o nowej dostawie do sklepu Pop Shop,również z okazji Nowego Chińskiego Roku :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tez mam wrażenie ze ten imbryk juz byl w Folk. Albo nawet nadal jest, chyva para z niego sie ulatniala. Z tej dostawy fajny jest czerwony kuferek i sweter, ten na pewno kupie =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaskoczona na plus tymi dostawami, nie są jakieś ekstra, ale trzy dostawy na tydzień to dobry krok do powrotu, do normalności. Chyba po ciuchu liczyłam (jak większość osób), że dadzą jakieś limitki z okazji walentynek (+ te 20% więcej sd...).
    Wezmę udział w konkursach, ale raczej ze względu na darmówki, ta torebka jest naprawdę przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mehhh nie dostałam tej torebki :c tylko lampion i ciasteczka

      Usuń
  5. Dostawa walentynkowa taka sobie, ale doceniam, że coś nowego. Na prawdę.
    Torebka z konkursu całkiem spoko jak na darmówkę.
    Rzeczy z Pop shop podobają mi się, lubię wszystko co związane z Chinami więc coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba sweterek z Pop Shop i kilka rzeczy z nowego sklepu, ale szału nie ma. Fajnie, że powoli wracamy do normalności z tymi dostawami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep wypadł fajnie, szkoda że nie dostałam tej torebki

    OdpowiedzUsuń