2021/02/19

#baghunter

Nasza wycieczka po włoskich butikach kończy się w Rzymie. Zanim opuścimy Półwysep Apeniński, zajrzymy do Fendi. Proponuję wybrać adres Largo Carlo Goldoni 420, stąd blisko do słynnych Schodów Hiszpańskich. Przy tej ulicy zlokalizowany jest flagowy butik Fendi. Na chwilę zatrzymując się przy zabytkach i uroku Rzymu, polecam Wam Rzym z 1972 roku w reżyserii Federico Felliniego. Film niewątpliwie oddaje klimat tego miasta. Mam nadzieję, że po jego obejrzeniu jeszcze bardziej zapragniecie odwiedzić to miasto. Wracając do torebek, które w końcu są głównym tematem tego wpisu. Tym razem wybrałem model Baguette. Nie wiem jak Wam, ale mi od razy kojarzy się ona z Sex and The City. Jeśli oglądaliście na pewno kojarzycie jak nosiła je Carrie Bradshaw, a Samantha Jones próbowała zaoszczędzić na ich zakupie wybierając podróbkę z ulicy. Później w willi Hugh Hefnera ma miejsce całkiem zabawna sytuacja, która jest przestrogą przed kupowaniem podróbek i pilnowania swoich rzeczy na przyjęciach... Bohaterki serialu jednak opuściły to przyjęcie w nienajlepszych nastrojach. Przekonacie się oglądając odcinek z trzeciego sezonu Sex and Another City. Dobra dosyć tych wzmianek. Baguette to słynna it-bag pochodząca z rzymskiego domu mody Fendi. Torebka zawdzięcza swoją nazwę sposobowi jak się ją nosi - jak bagietkę pod pachą. Jest praktyczna, gdyż jej kształt pozwala wyglądać elegancko i stylowo, jednocześnie mając wolne ręce na inne rzeczy. Podobno istnieje ponad 800 różnych wersji, z monogramem lub w kolorze mono, a podstawowy materiał ma różne tekstury np. płótno, skóra czy wełna. Ceny wahają się pomiędzy $650 a $27,000. Najdroższe modele są oczywiście wykonane ze skóry aligatora. Co do wirtualnej wersji... Pojawiła się kilka razy w ramach Tribute, model mini trafił do Subcouture i jeden z cekinami do Young Hollywood. Ten sam co z Subcouture pojawił się też w It Girls, ale w trzech innych kombinacjach. Najwięcej warte są te z metką Tribute. Poniżej przedstawię jak wyglądają.

źródło http://thestardolllookbook.blogspot.com/2014/06/fendi-release.html

źródło http://sddailydose.blogspot.com/2016/04/subcouture-is-out-only-on-front-page.html



źródło: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2016/06/fendi-tribute.html

źródło https://hotbuysbazaar.blogspot.com/2018/01/young-hollywood-released.html


Warto jeszcze wspomnieć, że marka chętnie zaprasza znane osoby do promowania tego modelu. Bardzo spodobał mi się spot z udziałem Emmy Roberts i Amandy Seyfried. Bardzo fajny również był filmik, w którym wystąpiły znane influencerki i Sarah Jessica Parker. Reklama nawiązywała do Sex and The City i słynnej sceny w butiku Hermés. Dzisiaj zamiast stylizacji czy kolażu, wstawiam Wam te filmiki ;)




Co sądzicie o tej torebce, podam się Wam? Bardziej jednak mnie interesuje czy ktoś widział wspomniany dzisiaj film i odcinek serialu :) I koniecznie dajcie znać jakie jest Wasze zdanie o powyższych reklamach!

6 komentarzy:

  1. Z kolekcji samych dodatków mam obie - całe. Niestety z 3 nic nie mam... Lubię Fendi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Zazdro :D druga chyba najepsza, tyle torebek do wyboru. Mi zawsze ich brakuje na sd. Masz jakis ulubiony model torebki od Fendi?

      Usuń
  2. Podobają mi się rzeczy z Fendi :) Zachęciłeś mnie do zakupu tych recolorów z It Girls ^^ Nie widziałam ani filmu, ani serialu... Chętnie pojechałabym na taką modową wycieczkę do Rzymu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, do Rzymu to zawsze chetnie =) film polecam z calego serca, ma niepowtarzalny klimat <3 ja troche zaluje ze przegapilem tamte tributes ale wtedy sie nie interesowałem moda xd

      Usuń
  3. Torebki są piękne! Ja mam tylko jedną z logo Fendi i to ze sklepu Royalty :D Może kiedyś się skuszę na coś z oryginalną metką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fendi jest super marką i super rzeczy oferują/ oferowali. Te torebki z It Girls mnie coraz bardziej przekonują

    OdpowiedzUsuń