2021/02/01

Wasze stylizacje za Starmonety #4

 Kochani, dostałam kolejną porcję fantastycznych stylizacji za Starmonety. Swoimi pomysłami dzisiaj dzieli się z nami Ksante: 





Kolczyki - Velvet Orchid 120sm | Bluzka - Special Offer 0sm | Spódnica - Basics 108sm | Torebka - Couture Tribute 99sm | Buty - Bonjour Bizou 89sm





Kolczyki - Bonjour Bizou 134sm | Top - Bonjour Bizou 140cm | Koszulka - Wild Candy 100sm | Pasek - Basics 97sm | Spódnica - Basics 47sm | Torebka - Pearls 100sm | Rajstopy - Vinyl 85sm | Buty - Archive 135sm




Kolczyki - Fallen Angel 110sm | Naszyjnik - MSW 0sm | Top - Basics 86sm | Płaszcz - Basics 225sm | Spódnica - Stardoll Feat 180sm | Torebka - Darmówka 0sm | Pończochy - Decades 64sm | Buty - Velvet Orchid 285sm



Bardzo dziękuję za przesłane stylizacje. Pamiętajcie, że możecie mi je podsyłać cały czas – wystarczy napisać do mnie w wiadomości prywatnej na Stardoll lub na Facebooku (jeżeli ktoś będzie chciał, podam mu namiary prywatnie). 

8 komentarzy:

  1. Stylizacje są super, w dodatku tanie, bo za sm. Bardzo lubię tę serię, dużo fajnych rzeczy można wyłapać, których się wcześniej nie zauważyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i trzecia stylizacja jest ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia stylizacja jest dla mnie najlepsza! Nawet nie widać że jest ona za sm

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem udane zestawienie! Kurcze juz zapomnialem o tej torebce z drugiego zestawu, musze ja odgrzebac w swojej szafie ;) w trzeciej ecale nie poznalem ze to te pończochy z decades ktorymi kiedys gardzilem i je sprzedawalem jak mialem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stylizacje. Najbardziej podoba mi się ostatnia i potem druga, ale przeszkadzają mi te rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stylizacje są świetne! Zwłaszcza 1 i 3 to złoto. Ale pierwsza mi się najbardziej spodobała, ta bluzka jest piękna i będę jej od dzisiaj szukać.

    OdpowiedzUsuń