2021/02/05

#baghunter

Nie wiem czy wiecie, ale kocham Włochy! Dlatego zostańmy tam jeszcze przez chwilę. Dzisiaj proponuję wybrać się do Florencji - właśnie tam powstała w 1921 roku marka Gucci. Bohaterka tego posta jest jednak dużo młodsza, powstała dopiero w 2016 roku. Zaprojektował ją Alessandro Michele - dyrektor kreatywny Gucci. Mowa o modelu Gucci Marmont, który miał swoją premierę podczas pokazu jesień/zima 2016. Sądząc po ilości różnorodnych wersji pojawiających się co sezon, można stwierdzić, że torebka z charakterystycznym zapięciem GG cieszy się dużą popularnością. Gucci Marmont obejmuje duże torby na zakupy, torby na ramię, worki, okrągłe kształty i mini rozmiary. Obecnie można kupić modele wykonane np. z cekinów, skóry pytona, wełny czy skóry matelassé chevron. Na Stardoll pojawiło się całkiem sporo wersji Gucci Marmont, nie ma chyba tylko torebki z rączką, dużej zakupowej i okrągłej. Póki co udało mi się zdobyć wszystkie, prezentuję je poniżej. 


Starałem się, aby większość stylizacji była utrzymana we współczesnej estetyce Gucci. Lubicie ją? 

14 komentarzy:

  1. 8 cudownych stylizacji! Nie umiem wybrać najlepszej. co do estetyki gucci jest ona naprawdę przyjemna dla oka, ale ilość podróbek stylu i rzeczy gucci potrafi popsuć cały "smak"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba najbardziej rażące sa podrobki LV ;)

      Usuń
  2. Niektóre z tych torebek mi się podobają, ale nie za wiele. Nie jestem fanką wrzucania loga marki tak, żeby je było widać z kilometra. Fajniutkie stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coz obecnie chyba kazda marka ma taki model torebki z zapieciem w ksztalcie dużego logo. Klienci to lubia, mogą sie lansowac itd a projektanci po prostu to sprytnie wykorzystuja. Logomania nadal trwa, ale troche w innym wydaniu. Tez niekoniecznie za tym przepadam

      Usuń
  3. Kilka ich mam, ale mało używam. Są okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ze sam z wiekszosc teraz nie korzystam xd duzo kupilem tylko na potrzeby posta :D

      Usuń
  4. Chyba nie posiadam żadnej tych torebek :o stylizacje są śliczne! Moja ulubioną jest przed ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociaz te czarna wzorowana na rozwej, jest za 5sd w it girls :)

      Usuń
  5. Wow to wszystko jest jeden model? Niektóre w ogóle nie są podobne. Stylizacje wszystkie bardzo fajne, ale nie wszystkie torebki przypadły mi do gustu. Najbardziej ta z ostatniej i przedostatniej stylki, różowa wersja też jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jedna linia 🙈 troche zle to okreslam, ale juz trudno ;)

      Usuń
  6. mam tylko czerwoną nerkę,czarną i różową torebkę na łańcuszku i tą czarną z ostatniej stylizacji...reszta wgl mi się nie podoba,dawniej miałam jeszcze ten błękitny plecak i zieloną torebkę na ramię ale potem to sprzedałam...co do stylizacji to podoba mi się 3 stylizacja z pierwszego rzędu oraz 3 z drugiego rzędu...choć uważam że za dużo ich jest i wystarczyło pokazać góra 3 stylizacje :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem wykorzystać wszystkie torebki, dla mnie to bylo wyzwanie i dobra zabawa =)

      Usuń
  7. Ilość stylizacji mnie powaliła! Musiałeś w to włożyć bardzo dużo pracy, szacun!
    Mnie najbardziej podoba się stylizacja nr 7 (taka jakby przezroczysta sukienka).

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje, na serio!

    OdpowiedzUsuń