2021/02/27

Nowości

Dzień dobry. Przepraszam, że nie było posta wczoraj jak się pojawiła nowa dostawa. Leżałam wtedy prawie bez życia, a na pewno bez sił witalnych, gdyż byłam dzień po zabiegu chirurgicznego usunięcia ósemki. Kto przechodził ten wie, dla reszty mogę powiedzieć tyle, że 2/10 nie polecam. Jest drugi dzień po i czuję się tylko odrobinę lepiej, ale jestem tak zmęczona tym zabiegiem, że leżę cały czas i albo śpię, albo się snuję po mieszkaniu by wziąć górę lekarstw.

Tak, czy inaczej wahałam się co zrobić, bo dostawa przyszła, ale powstał problem, o którym zaraz opowiem. Mianowicie, nowości pojawiły się w Velvet Orchid, ale nie mogę zrobić screena bezpośrednio w sklepie, gdyż nie ma go w menu sklepów pod zakładką "Fashion". Po prostu wyparował. Dlatego niestety musimy się zadowolić screenami z katalogu. W katalogu są wszystkie rzeczy z Velvet Orchid dostępne. Nie wiem co admini odwalili, ale usunęli sklep ze Starplazy. Ciekawe czy w poniedziałek to naprawią. Znając życie i ich, nie nastawiałabym się na to.

Tak wygląda witryna w Starplazie:

A tak zawartość dostawy:



Na pocieszenie tą skopaną Starplazą, są wrotki za 140 sm, z których się nawet ucieszyłam. Podoba mi się też Mermaid Body i srebrny żakiet.


A wy co myślicie? Czy też wam się nie pokazuje sklep Velvet Orchid w Starplazie?

11 komentarzy:

  1. Mam taki sam problem, poza tym dostawa bardzo mała - zawiodłam się. Kupiłam na razie tylko wrotki, są faktycznie udane. Kupię na pewno też kolczyki, wpadło mi w oko też futro, zobaczymy czy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo,3 razy sprawdzałam bo myślałam że już do reszty oślepłam albo co xd co doj nowej dostawy średnia ale dodałam na listę życzeń body i torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa mi się podoba, ale do listy życzeń raczej dodam tylko body

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest przezroczysta sukienka! Rolkk wh kupilem bo sc za duzo xd reszta nie wyglada dobrze :/ dostawa nie dosc ze usunela sklep to jeszcze pasek perlowy sie chowa w przymierzalni.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tez nie dzialalo i juz myslalam ze tylko ja mam ten problem
    ciekawa dostawa. na pewno cos kupie
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nijakie te rzeczy. Ani dobre, ani złe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie mam tego sklepu. Dostawa może być, kupiłam kilka ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie velvet orchid nie ma już od jakiegoś czasu, ale dostawa całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też zniknął ten sklep, a wpierw wkurzałam się na swoją ślepotę xD
    Dostawa całkiem całkiem!
    Fajne są kolczyki, pasek z pereł, prześwitująca sukienka, krótki top, futerko, body i wrotki. Szkoda, że spodnie mają futro na nogawkach bo by mogły być super, ale to mi się strasznie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również myślę,że gdyby nie te futro na nogawkach to te spodnie wyglądałyby super....a przez te futerko to na pewno ich nie kupię

      martusia-16

      Usuń
  10. Całkiem spoko kolekcja. Bez błędów oczywiście nie mogło się obejść, ale fajnie że stardoll wraca do życia.
    BlackLips

    OdpowiedzUsuń