2021/02/22

Nowości

Dzień dobry, witam was poniedziałkowo przy zachodzącym słoneczku. Dzisiaj w Krakowie była przepiękna pogoda, ciepełko, bezchmurne niebo i ostre słońce. Teraz została pomarańczowo-różowa łuna przypominająca, że już za parę miesięcy będzie lato. Wiadomo, że nikt nie lubi poniedziałków, dlatego tym lepiej że ten przynajmniej jest ładny. 

***

Stardoll zaś wita nas w nowym tygodniu niedużą dostawą do It Girls.


Mogliby sobie już darować te dwie rzeczy na następnym piętrze, bo musiałam robić taki nieestetyczny wycinek (XD). Ciuchy raczej meh, mała szansa że cokolwiek kupię.

Dajcie znać co wy myślicie. I jaka jest u was pogoda. I czy lubicie poniedziałki.

11 komentarzy:

  1. Pogoda była iście wiosenna, cały dzień miałam okno otwarte w mieszkaniu, bo aż się prosiło.
    Nie mam nic do poniedziałków, każdy dzień tygodnia może być paskudny i każdy poniedziałek może być miły :D
    Dostawa nie jest taka zła, kupię na pewno sandały za sm i kolczyki. Ciekawa jest też ta falbaniasta, jasna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, nie można generalizować. Ale mimo wszystko poniedziałek zawsze kojarzy się z nutą niechęci.

      Usuń
  2. Nie lubię poniedziałków, nie lubię lata :(
    Pogoda w Łodzi bardzo słoneczna!
    Dostawa taka sobie, chyba kupię jeansowe spodnie, sandałki za sm i torebeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię większości lata przez gorąco i komary. Jestem z osób, które wolą kiedy jest im zbyt zimno niż za gorąco, bo łatwiej jest się ogrzać niż schłodzić. W lecie najbardziej lubię właśnie te długie malownicze zachody, kiedy po upalnym dniu przychodzi wieczór i temperatura spada do przyjemnego ciepełpka nie waląc upałem, a dając wytchnienie, zarazem sam zachód jest niesamowicie piękny.

      Usuń
  3. Nad morzem też ładnie dzisiaj.
    Dostawa nawet taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zamieszkać kiedyś nad morzem, chociaż na jakiś czas.

      Usuń
  4. Nienajgorsza ta dostawa, podoba mi się bluzka na jedno ramię.
    U mnie cudowna pogoda, aź sie chciało żyć.
    Ja tam nawet lubię poniedziałki bo jeszcze wtedy mam trochę energii.
    Ale ogólnie to podpinam się pod odpowiedź Ksante.

    OdpowiedzUsuń
  5. słabiutka dostawa,kupiłam buty za sm, podoba mi się jeszcze pomarańczowa torebeczka i ta mała torebeczka z kolejnego piętra,ciuchy są kiepskie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeej, troche sie juz ociepla tak moze to i dobrze =) mam ochotę w koncu zrzucić te warstwy ubran. Tak ja teraz wyjątkowo nie lubie poniedzialkow bo mam zajecia doslownie caly dzien :( dostawa.. hmm kupilem buty za sc, sa calkiem ok. Wiekszosc ubran jednak niezbyt mi sie podoba. Planuje kupic beżowy top. Zastanawiam sie tez nad bialym sweterkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, po kilku miesiącach już męczy zakładanie tysiąca warstw i ciężkich butów przed wyjściem.

      Usuń
  7. Yy, dostawa mi się podoba. Co jest w niej nie tak? :D

    OdpowiedzUsuń