2021/02/23

LOOKBOOK: LIMITED EDITION

 


Czołem kochani! Nowa kolekcja Limited Edition wyrwała mnie ze stardollowego snu zimowego. Nie na długo co prawda, bo za chwilę znowu zapadnę w sen aż do następnej kolekcji. Powrót normalnych sklepów cieszy, ale działanie launchera wciąż pozostawia wiele do życzenia. Nakupiłam sporo ciuchów, ale nie zaszalałam ze stylizacjami, bo na więcej nie miałam już nerwów. Launcher u mnie działa tak wolno, że wciąż więcej w tym wszystkim irytacji niż przyjemności. 

Ale dosyć już mojego narzekania! Sklep Limited Edition był wyczekiwany przez wielu i w końcu powrócił w wielkim stylu. Zachodzę jednak w głowę czy to gracze byli aż tak bardzo spragnieni limitowanych ubrań czy kolekcja była tak genialna, że wyprzedały się wszystkie, nawet najbrzydsze ciuchy. Mnie podobała się tak na 60%. Kupiłam wszystko co chciałam, bo zdążyłam dzięki Elizabet-Mary, która poinformowała mnie jak tylko LE weszło do Plazy. Dziękuję kochana! <3 

Miło było wydać kasę na coś innego niż Vinyl i Archive =D A tymczasem zapraszamy do obejrzenia naszych stylizacji i pozostawienia swojej opinii! Dajcie też znać czy coś kupiliście :)

____________________________________________


ROCKA


ELIZABET-MARY



HONGWART



ANULCIA345



11 komentarzy:

  1. OMG każda ma w sobie nutkę tego czegoś, nie wiem jak to nazwać, to jeden z lepszych lookbooków jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło nam to czytać :)
      Cieszymy się, że ktoś docenia naszą pracę!

      Usuń
    2. Oj tak, zgadzam się z Elizabet-Mary. Bardzo dziękujemy :D

      Usuń
  2. Bardzo dobre stylizacje! Urzekła mnie druga stylizacja od Hongwart! (ale Ci zazdroszczę tych skarpetek! pewnie będą kosztowały swoje w bazarku).
    Również udało mi się kupić parę rzeczy (np. szal), ogólnie myślę, że dostawa udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😚 to że kupiłam aż 16 rzeczy to tylko zasługa Elizabet-Mary, która mnie nakręciła tak, że odświeżałam co 5 min Stardolla xd. Nad szalem też się zastanawiałam, ale akurat zdecydowałam go nie brać.

      Usuń
    2. Mnie nie było w domu cały dzień i przyjechałam właśnie na dostawę, dobrze, że w ogóle sobie przypomniałam, że w piątek jest dostawa xD

      Usuń
  3. ja nic nie kupiłam,bo wszystko już było wyprzedane....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza Rocki,druga Elizabet i druga Hongwart

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłam bo...spałam i nie zdążyłam :D
    Kolekcja nawet fajna, ale bez szału.
    Najbardziej podobają mi się propozycje Rocki i prawa stylizacja od Hongwart

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł nam naprawdę udany lookbook! Jestem z nas dumna.
    Cieszę się, że tak Was nakręcałam, dziewczyny haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Milo sie patrzy na ten lookbook 😊 uwazam ze jest bardzo udany. Fajnie tez ze udalo nam sie zgrac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten lookbook! LE to nie moja półka cenowa, ale kolekcja jako tako niezła

    OdpowiedzUsuń