2021/02/10

1:3

Mule zostały okrzyknięte hitem lata 2019. Chociaż wiele osób niekoniecznie pochlebnie je ocenia. Przeglądając różne opinie w Internecie można dowiedzieć się, że dla mężczyzn są za mało kobiece, a dla pań zbyt niewygodne. Mimo to fashionistki przyjęły z entuzjazmem ten trend. Mnie już wcześniej zachwyciły stylizacje od Olivii Kijo z ich użyciem. 

W swoich stylizacjach wybrałem mule inspirowane projektem Proenza Schouler. Był to jeden z Hot Buys w kwietniu 2018 roku. Kosztowały 18 sd, ale myślę, że opłaciło się je kupić. Sprawdziły się w zarówno w klasycznej eleganckiej stylizacji, jak i tej bardziej casualowej. 

 


#1: kolczyki Vinyl, sukienka By Malina, torebka Pretty n' Love, mule Evil Panda. 

#2: kolczyki PPQ, sukienka Callie's Picks, jeansy Subcouture, torebka Voile, mule Evil Panda.

#3: kolczyki Epiphany, golf PPQ, marynarka The Jet Set, jeansy Vinyl, mule Evil Panda, torebka Vinyl.


9 komentarzy:

  1. nie lubię tych butów,dla mnie one są po prostu brzydkie....co do stylizacji to podoba mi się tylko 3 propozycja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mężczyzn za mało kobiece? Chyba wkradł się błąd :P stylizacje są fajne, ale w prawdziwym życiu te buty mi się w ogóle nie podobają i potwierdziłeś moje przypuszczenia że są mało wygodne. Na Stardoll ujdą, bo tam wygoda się nie liczy XD ta para całkiem elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol w tym sensie ze faceci jak podziwiaja kobiec nogi xD tak jak niekotrzy uwielbiaja jak kobiety nosza szpilki ;)

      Usuń
    2. Aha, myślałam że chodziło o wersję tych butów do noszenia przez mężczyzn XD niejasność wynikająca z kontekstu zdania :P

      Usuń
  3. Buty ładne, ale dobór torebek fatalny. Stylizacje ogólnie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się stylizacja pierwsza i trzecia. Buty są całkiem fajne, ale w realu pewnie bym nie założyła ze względu na to, że są wsuwane - chyba boję się, że takie pantofelki można stracić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W prawdziwym życiu nie podobają mi się te buty i nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się ze stylem Toli Szlagowskiej (a styl Toli szalenie lubię, więc skojarzenie dziwne).
    Jeżeli chodzi o Twoje stylizacje, to najbardziej podoba mi się ostatnia. W drugiej nie pasuje mi długość sukienki / bluzki do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się całkiem podobają te buty! Nie są w moim stylu, ale na kimś - super :D
    Najbardziej do gustu przypadła mi 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie podobają mi się, ale stylizacje jako tako udane

    OdpowiedzUsuń