2021/02/17

1:3

Na początek mała ciekawostka: skończyły mi się zapisane stylizacje na poprzedniej wersji mojej dollki z ubiegłorocznych wakacji, teraz będą same świeżaki ;) Będąc jeszcze przez chwilę w temacie torebek od znanych projektantów, przedstawiam coś co wygląda jak The Pouch od Bottega Veneta. W prawdziwym świecie torebka ta występuje w różnych wersjach kolorystycznych i rozmiarach. Jej cena zaczyna się na 405€ a kończy na 6825€. Trudno mi powiedzieć, ile jest warta na Stardoll posiadana przeze mnie wersja. Oczywiście jest to Croc Clutch z Subcouture, a zapłaciłem za nią 44sd. W StarPlazie jest jeszcze jej inna wersja wykonana z denimu z metką Vinyl za jedyne 10sd. Trzeba przyznać, że obecnie na Instagramie (i nie tylko) jest prawdziwy szał na punkcie The Pouch od BV. Gdyby nie to, że dużo znanych osób ją pokazało (np. Rosie Huntington Whiteley, Rihanna, Sofia Richie czy Hailey Bieber), to raczej bym się nią nie zainteresował. Przejdźmy do moich propozycji. Pierwsza bazuje głównie na ciepłych barwach, jest bardzo klasyczna i elegancka. Środkowa przeciwnie, bardziej młodzieżowa, w stylu ulicznych trendów. Ostatnia inspirowana obecną wersją Bottega Veneta albo jak wolicie old Céline. Tworząc ją chciałem utrzymać klimat wiosennej sesji dla Céline z 2013 roku, w której przed obiektywem Juergena Tellera stanęła Daria Werbowy. 

Tęsknicie za old Céline? Podzielcie się też w komentarzach Waszymi opiniami odnośnie dzisiejszych stylizacji :)

9 komentarzy:

  1. Torebka bardzo średnia. Stylizacje są okej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona stylizacja z dzisiaj to ta pierwsza, jest bardzo elegancka. Na torebkę poluję, ale ze względu na to, że jest to Subcouture :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka tyłka nie urywa więc nie będę na nią polować. Stylizacje fajne, najbardziej podoba mi się pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka wygląda jak jakiś bukłak na wodę, albo taki skórzany pęcherz XD not a fan, sorry. Gdyby nie ona, wszystkie stylki by zyskały, bo są super bez niej. Jedynie 3 jest trochę zbyt plain i błaga o wisiorek albo coś żeby odwrócić uwagę od wielkiej bieli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka jest brzydka,za darmo bym jej nawet nie chciała...jeśli chodzi o stylizacje to tylko pierwsza jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka rzeczywiście nie należy do najpiękniejszych. Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się 1 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ta torebka, ale stylizacje są udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka na nie, ale 2 i 3 stylizacja >>>

    OdpowiedzUsuń