2021/02/22

Wyniki konkursu

 Dziękuję za udział w konkursie antywalentynkowym. Stworzyliście świetne stylizacje i było mi ciężko wybrać tę najlepszą, ale ostatecznie udało się wyłonić zwycięzcę: 


I miejsce i 100 Stardollarów trafia do: 




Z kolei II miejsce oraz 50 Stardollarów wędruje do...




Gratuluję! Zgłoście się do mnie po odbiór nagród :) 


P.S. Mam pewną – być może niezbyt grzeczną prośbę – do osób, które biorą udział w loteriach: jeżeli nie zamierzacie zgłaszać się po nagrody, to nie bierzcie udziału i dajcie szansę tym, którzy nagrody chętnie odbiorą. Czekam do środy na zgłoszenie po zaległe nagrody, jeżeli nikt po nie nie przyjdzie, wylosuję innych zwycięzców. 


7 komentarzy:

  1. Gratulacje ;) Izolda w pełni zasłużyła na zwycięstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje idealne :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi miło!!! ♥♥ Nadal się śmieję patrząc na tę stylówkę.
    Stylizacji Anulci jest piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak mi miło, dziekuje ❤ gratuluje pierwszefo miejsca, ta stylizacja jest obledna! Pomysl na nia rowniez :)

    OdpowiedzUsuń