2021/02/12

#baghunter

Gucci oferuje jeszcze pewien model torebki, na który według mnie warto zwrócić uwagę. Nazywa się Dionysus i jak nazwa wskazuje jest inspirowana mitologią grecką. Zamyka się na zatrzask, klamra natomiast jest zwieńczona głowami tygrysa. Mamy do wyboru takie materiały jak skóra, płótno, skóra egzotyczna, tweed, zamsz czy aksamit. Oferowane rozmiary to mini, small, medium. Większe modele można nosić jedynie na ramieniu lub w ręku, mniejsze również przez ramię. Cena zaczyna się od 860$ i sięga ok. 5,100$. Jak na modele ze skóry egzotycznej, nie jest to jeszcze tak dużo w porównaniu na przykład do torebek od Louis Vuitton czy Hermés. W minionych sezonach były dostępne warianty z naszywkami czy cekinami. Nie wiem czy Wam przypały d gustu, bo mi średnio. Póki co na Stardoll pojawiło się 5 odpowiedników, 2 są nawet nadal dostępne w sklepie. Te, które możemy znaleźć na bazarze, kosztują całkiem sporo, zwłaszcza z metką LE czy Tributes Gallery. Na pewno polecam Wam zakup najnowszej wersji ze skóry węża - jest całkiem tania i dobrze dopasowuje się do dollki. Dobrze również wygląda ta z LE, jednak nie wiem czy jest warta zakupu za przeważnie zawyżoną cenę na bazarze. 


Na koniec standardowo coś ode mnie. Dzisiaj wybór padł na zestawy, takie jak można robić na przykład na Polyvore czy zobaczyć w gazetach modowych. Pierwszy to dosyć klasyczna propozycja z odrobiną francuskiego szyku, bazuje na stonowanych barwach. 


Drugi - oczywiście mój ulubiony czarny wieczorowy komplet z odrobiną błyszczących elementów.


Ostatni look jest chyba najbardziej trendy: kolarki, t-shirt oversize, masywny naszyjnik i szpilki z plastikowymi wstawkami. Całość z akcentami fluo. Dodam, że stylizacje nie były robione w moim apartamencie, u innych są większe możliwości ;)
Czekam na Wasze komentarze 😉

12 komentarzy:

  1. Te torebki mi się podobają, a zestawy są super - 1 i 2 to cudo :D Skąd jest ten płaszcz w motyle? Wiem, że był hb ale nie pamiętam sklepu. Poszukam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie Bonjour Bizou...

      Usuń
    2. Chyba It Girls :) ale chyba byl w callies pics o ile sie nie myle. Jeśli chodzi o cene to raczej taki tani nie jest :(

      Usuń
  2. Torebki fajne. Bardzo podobają mi się propozycje stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylówka jest boska!! Muszę ją mieć zaraz!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką tej serii :D Forma postu zawsze cieszy, bardzo podoba mi się jak zaprezentowałeś zestawy - mam nadzieję, że częściej będę to widziała ^^
    Super zestawy, nawet trzeci mi się podoba chociaż to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka z pierwszego zestawu jest nawet ok,ale znając jaką ma cenę to nie kupiłabym jej...co do zestawów to pierwszy fajny,ale uważam że okulary i buty wgl nie pasują....drugi fajny ale dla mnie brakuje tam jakiś spodni,ostatni to wgl nie moje klimaty,a kolarki to dla mnie jakiś koszmar modowy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł z takim ułożeniem ubrań! Kojarzy mi się z magazynami o modzie :D
    Pomysły na stylizacje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki całkiem ok, ale pomysł z tygrysimi głowami trochę dziwny XD Zestawy 1 i 2 super, jeśli zaś chodzi o trzeci to zupełnie nie czaję "trendu" na kolarki i raczej się nie przyzwyczaję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki okej, podoba mi się zestaw 1 i 2

    OdpowiedzUsuń