2021/02/24

Nowości

Witam ponownie w tym tygodniu. Niby teraz mam przerwę międzysemestralną, ale od poniedziałku zaczynają się znowu zajęcia i załatwiania spraw jest tyle, że nie czuję się jakbym miała wolne. W dodatku od przyszłego tygodnia zaczynam też nową pracę i podejrzewam, że na początku może być rollercoaster z pogodzeniem tego ze studiami. Jestem pewna natomiast, że na Stardoll będę miała czasu aż nadto, jak zwykle XD Chyba pora pogodzić się z tym, że się uzależniłam od tej gry. 

***

Stardoll uraczył nas dzisiaj jednym nowym piętrem dla Mr. Nie mam męskiej lalki, więc siłą rzeczy mnie ten sklep nie interesuje za bardzo, ale gdybym miała to bym była w miarę zadowolona. Nawet ładne są.


Co sądzicie? Wyczekuję waszych komentarzy z niecierpliwością.

9 komentarzy:

  1. Stardoll to jest jedno wielkie uzależnienie xD
    Dostawa wygląda całkiem w porządku, ale również nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie interesuje mnie ten sklep,bo to dla panów są ciuchy,ale plus że admini w końcu zaczęli coś robić

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem chyba uzależniona od tej gry... na nic nie znajdę czasu, ale na zalogowanie się zawsze wygospodaruję minutkę, która przeradza się w godzinkę :P
    Kolekcja bardzo fajna, dobrze, że rzucili coś także naszym stardollowym mężczyznom.
    W ogóle pierwszy raz widziałam ten post na telefonie i myślałam, że te białe buty to skarpety i klapki w tym samym kolorze i miałam takie NO OKEJ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha z tą minutką przeradzającą się w godzinkę, to trafiłaś w punkt XD

      Usuń
  4. Nie mam męskiej doll, ale rzeczy są ładne i pewnie bym coś wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez uwazam ze ta kolekcja jak dla meskich dollek jest naprawde super! Szkoda ze te plaszcze kiepsko leza na kobiecych dollkach. Bo wygladaja naprawde ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest super, gdybym miała męską lalkę to kupiłabym :) Mam parę męskich rzeczy w szafie, ale widać że są mega szerokie w barkach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała męską doll to też bym się ucieszyła haha :)
    BlackLips

    OdpowiedzUsuń