2021/02/06

Nowości

Dzień dobry,

Z przyjemnością witam wszystkich redaktorów i czytelników, jako wasz nowy stardollowy reporter na blogu. Innymi słowy, od dzisiaj będę się zajmować kontentem, który wypuszcza do nas Stardoll, czym odciążę trochę Elizabet-Mary w jej już i tak licznych obowiązkach. 

Prawdopodobnie w przyszłości zajmę się również czymś innym ciekawym na blogu, jednak na razie zostawiam wam to w kwestii domysłów, a o konkretach dowiecie się w swoim czasie, na pewno nie wcześniej niż po sesji. 

Tymczasem przejdźmy do tematu dzisiejszego posta; oto, co pojawiło się w tym tygodniu:



Jak co piątek, admini uraczyli nas "dostawą" do Archive. Są to rzeczy z John Galliano Tribute. Ja nie pamiętam i nie kojarzę tego sklepu, a wy?



Ale to nie koniec nowości. W tym tygodniu kopnął nas zaszczyt wyprzedaży -50% w Archive. Obejmuje ona wszystkie piętra po 11 (z wyłączeniem paru ostatnich artykułów na wieszakach i półeczce), czyli z tego co pamiętam, ubrania kiszące się w Archive dłużej, niż około dwa miesiące.


Pojawiły się także konkursy z okazji karnawału oraz nowy karnawałowy pokój do imprez. Wygraną w każdym z tych konkursów jest 100sd i 1 miesiąc Superstar. Ktoś bierze udział?

Jak wam się podobają te rzeczy?
Z nowych kolekcji, tylko ten czarny ażurowy sweter dałam na wl, a być może zastanowię się też nad spodniami z tego samego manekina, chociaż cenę mają zdecydowanie zawyżoną. Ponadto, mogę znaleźć wiele podobnych w mojej szafie oraz bazarku. Ogólnie mam wrażenie że Stardoll folguje sobie tymi cenami już nieco zbyt frywolnie. Zwykły T-shirt za 19sd albo proste czarne spodnie za 21sd... Co o tym myślicie? Skusicie się na coś z nowego Archive lub wyprzedaży? 

Czy myślicie, że w związku z usuwaniem aż takiej objętości Archive ze Starplazy, czekają nas lepsze czasy i nowe dostawy? Może po prostu ten sklep ma już za dużo pięter i robią miejsce na nowe. Dajcie znać o swojej opinii. 

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu ;)

14 komentarzy:

  1. No hej! Dobrze widzieć nowych redaktorów.
    Konkursy mnie nie interesują.
    Nowości takie sobie.
    Wyprzedaż średnio mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Panią Redaktor! :D
    Nic mnie w tym tygodniu nie zachwyciło z nowych dostaw. Jedynie nowe Archive wzbudziło u mnie jakieś emocje (bo sklep pamiętam i żałuję, że nie robiłam w nim większych zakupów), może jedną/dwie rzeczy kupię, ale jak zawsze wolę oryginalną metkę...
    Muszę na spokojnie przejrzeć wyprzedaż, może coś się przyda... Ale nie sądzę, że dostaniemy jakieś super nowości :(
    W konkursach może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię powitać :)
    Nowe kolekcje spoko, czarny sweter i koszulka są super i je już kupiłam.
    Pamiętam John Galiano, ale ceny tam były zabójcze i rzeczy nie w moim stylu.
    Ogólnie nie cierpię archive i nic tam nie kupię, nawet jakby było po 1 sd. Te rzeczy są po prostu paskudne graficznie (z malutkimi wyjątkami)
    Konkursy olewam bo i tak wygra jakaś królowa spamu.

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym tyg kolekcje były beznadziejne...co do Vinyl to podoba mi się tylko złota torebka,zaś z Archive kupiłam tylko białe szpilki i szare spodnie...z wyprzedaży nie skorzystam,co chciałam to już kupiłam a konkursy wgl mnie nie interesują xd co do wyprzedaży to robią żeby zlikwidować stare kolekcje i tyle,tak jak poprzednim razem było

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło widzieć nową krew w zespole, obyś czuła się z nami dobrze!

    Mnie się bardzo podoba dostawa do Velvet Orchid (z tym czarnym swetrem). Pozostałe takie sobie, a komplet ze spódnicą to dramat.
    Archive mnie zachwyciło, więc kupię pewnie pół dostawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też na to liczę ;)
      zgadzam się z tobą co do nowych dostaw.

      Usuń
  6. Zawsze milo jest kogos zobaczyc nowego w redakcji ;) bede czekac na Twoje autorskie posty =) w konkursy sie nie bawie, zawsze jakies dziwne prace wygrywaja. Wyprzedaz nie dla mnie, juz wszystko co chcialem to kupilem. Jest pare rzeczy ktore wpadly mi w oko z nowych dostaw np. T-shirt, zielona torebka i szpilki z archive. Polecam kupic korone rowniez, oryginalna byla duzo warta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To prawda, w konkursach na zdjęcie, które admini wybierają zawsze są jakieś dziwne wyniki.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę słabe te dostawy jakby nie patrzeć, eh

    OdpowiedzUsuń