2021/02/08

Poniedziałek z Elizabet-Mary

 Kochani, nie odzywałam się do Was przez tydzień, za co bardzo przepraszam. W czwartek mam ważny egzamin i cały czas się uczę. Trzymajcie za mnie kciuki! 

Tymczasem przechodzę do dzisiejszego, dość krótkiego, wpisu. Chciałabym przedstawić Wam moje pomysły na ulepszenie Stardolla i zachęcić do dyskusji na temat: co nowego wprowadzilibyśmy na Stardoll? 

Komentujcie, dyskutujcie i wykażcie się kreatywnością, bo słyszałam, że najciekawszy pomysł wygra jakąś nagrodę... 

A co ja dodałabym do naszej gry? 


1. Przymierzalnie w bazarze

Kupujecie piękną fryzurę, wydajecie na nią sporo Stardollarów, nie możecie się doczekać aż ją założycie, wchodzicie do salonu piękności i wyglądacie tak: 


Fryzura bardzo ładna, ale nie dla mojej lalki...

Przymierzalnia w bazarze to coś, co jest konieczne, dlatego nie wiem, czemu admini zwlekają z taką funkcją. 


2. Udoskonalenie listy życzeń

Niedawno miałam urodziny. Z tej okazji dostałam sporo prezentów z listy życzeń – w tym kilka powielonych prezentów. Idealnym rozwiązaniem byłoby automatyczne usuwanie danego przedmiotu z listy życzeń, kiedy ktoś taki przedmiot nam sprezentuje. 

Wiem, że rzeczy kasują się automatycznie, kiedy sami je kupimy, więc dlaczego nie może to zadziałać także w innym przypadku? 


3. Możliwość wyłączenia czatu

Wiem, że sporo użytkowników skarży się na "dręczenie" na czacie. Mnie samą czasami doprowadza to do szewskiej pasji – chcę w spokoju coś porobić, a ktoś napastuje mnie wiadomościami. Bywają też tacy zawodnicy, którzy nie zważają na to, że im nie odpisuję i bombardują mnie wiadomościami. 

Możliwość wyłączenia komunikatora byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem dla wielu z nas. 


P.S. Moja lalka źle wygląda na powiększonym screenie ze scenerii, dlatego użyłam lalki mojej przyjaciółki. 


4. Możliwość robienia zdjęcia na SuiteChacie 

Może to głupie i niepotrzebne, ale słyszałam, że Hongwart bardzo chciałaby mieć zdjęcie z moim okapim Tomkiem, więc taka możliwość byłaby po prostu miłym rozwiązaniem dla niektórych. 
W ogóle możliwość zrobienia imprezy w swoim apartamencie, byłaby ciekawą opcją, z której na pewno chętnie bym korzystała. 


Chcielibyście wpaść na poczęstunek do mnie i okapiego? 


To wszystko ode mnie, a teraz czekam na Wasze pomysły w komentarzach. 
Życzę Wam udanego tygodnia! 


23 komentarze:

  1. a ja wolałabym żeby poprawili launcher,pousuwali bardzo stare kolekcje które zalegają już od nie wiadomo ilu lat,zaczęli dodawać normalne kolekcje typu Tribute,limitowane ciuchy itp xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym już nawet nie wspominałam, bo to oczywiste :D Kto by tego nie chciał?
      Mam nadzieję, że oni się ogarnął w końcu.

      Usuń
    2. albo ciekawa jestem jakby się sprawdziła funkcja że w bazarze,gdy chcesz coś kupić i np wyświetlałoby od razu nick właściciela który sprzedaje dany artykuł...wtedy dzięki temu możesz zajrzeć do tej osoby co jeszcze ciekawego ma na sprzedaż u siebie :D

      martusia-16

      Usuń
    3. O to, to! Jak osobę, która sprzedaje da się jeszcze znaleźć po nicku, tak przy ciuchach nic... a ludzie czasem dużo fajnych rzeczy sprzedają.

      Usuń
    4. O, to też byłaby świetna opcja!

      Usuń
    5. a no i jeszcze jestem ciekawa jakby wyglądała opcja zmieniania pozy dla doll :D

      martusia-16

      Usuń
    6. o i jeszcze możliwość np sprzedawania i kupowania w bazarze kosmetyków :D

      martusia-16

      Usuń
  2. W 100% się z Tobą zgadzam, przymierzalnie, są mega potrzebne, Stardoll od lat robi NIC.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie wydaje ze kiedys na suite chat dalo sie robic zdjecia... i dalo sie szafe przegladac a teraz to w ogole usneli te opcje. Ogolnie to juz prawie zapomnialem o tej opcji xd przymierzalnia z sb bylaby chyba zbyt skomplikowanym przedsięwzięciem, mogloby ostro zacinac. Lista zyczen, fakt szkoda ze nie dziala to w obie strony... a co ludzi piszacacych na chacie - jesli to ktos malo wazny, to najlepiej usunac ze znaj i po klopocie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również wydaję mi się,że przymierzalnia w bazarze nie byłaby wcale taka prosta...a jak dłużej tam posiedziałoby się to launcher by miał co chwilę zwiechy :x

      martusia-16

      Usuń
    2. Myślę, że byliby w stanie to dobrze zrobić, gdyby naprawdę chcieli. A my przynajmniej nie marnowalibyśmy Stardollarów na nieudane zakupy.

      Usuń
  4. Przymierzanie rzeczy w SB to faktycznie numer 1, sama nacięłam się tak parę razy na włosy, oczy...
    Z Listą Życzeń też się zgadzam, dodatkowo myślę, że powinna mieć więcej stron :D
    Czat to przekleństwo Stardolla, tyle w temacie.
    Z Suite Chatu chyba korzystałam tylko na początku mojej zabawy ze Stardoll...
    Na chwilę obecną niech umożliwią full screen w apartamencie i salonie piękności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no i powodzenia na egzaminie! Ja jutro mam ostatni (chyba najgorszy z tego semestru), mam nadzieję, że zaliczę :D

      Usuń
    2. Dziękuję i również życzę powodzenia!
      Ja też tęsknie za pełnym ekranem ☹️

      Usuń
    3. Oooo studenty wspierajmy się! Powodzenia. Ja jeszcze dwa ciężkie :(

      Usuń
  5. czo ta Baltonka tak męczy na czacie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEKAM ZE ZNIECIERPLIWIENIEM NA ZDJĘCIE Z OKAPIM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przymierzalna to numer 1, ale uroczo wyglądasz i tak w tych włosach

    OdpowiedzUsuń