2021/03/01

Stylizacje za Starmonety #20

 


Po krótkiej przerwie wracam do Was z dwiema propozycjami stylizacji za Stamonety. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, a jeżeli nie, to podpowiedzcie, co byście zmienili. 




Podobne połączenie (koszula i sweterek) kiedyś pojawiło się w tej serii, jednak dzisiaj postanowiłam zmienić spodnie i dobrać inne dodatki. Co sądzicie o takim zestawie? 
Moim zdaniem jest skromnie, ale z klasą. Moja doll trochę przypomina grzeczną uczennicę z lat 70., prawda? 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Vinyl | Spodnie – Bonjour Bizou | Koszula – Pretty N' Love (bazar) | Kamizelka / sweter – Pearls | Torebka – Special Offer | Kolczyki – Vinyl. 




Kolejna stylizacja powstała z myślą o wiosennym spacerze po parku, który zakończył się zakupem przepysznej i przesłodkiej waty cukrowej. Tęsknicie za piękną pogodą? 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Basics | Spódniczka – Nelly | Bluzka – Basics | Sweterek – Basics | Naszyjnik – The Jest Set | Spinka – Decades (bazar) | Pasek – Pretty N' Love (bazar). 


Dajcie znać, co sądzicie o stylizacjach. Przypominam także o tym, że możecie wysyłać do mnie własne propozycje outfitów za Starmonety. 

Dzisiaj wieczorem pojawi się loteria, zapraszam do zaglądania na bloga i oczywiście do udziału w zabawie! 

13 komentarzy:

  1. ja to marzę wyjść już z domu,bo siedzę drugi tydzień w izolacji domowej :c a czuję że to nie koniec i mi lekarka jeszcze wywali zwolnienie :( druga stylizacja jest ładna,taka idealna na letnie wieczory :D pierwsza jest fajna,ale ja nie lubię takich kamizelek xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są świetne! Uwielbiam ten dział, bo trudno zrobić dobrą stylizację za sm, a Ty robisz je super. Tym samym inspirujesz, bo nie każdy ma górę kasy na najdroższe ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się obie stylizacje, pierwsza to naprawdę taka uczennica z lat 70-tych.
    Też już chce tak minimum 15 stopni na plusie i słoneczko... Ostatnio pogoda u mnie była piękna, wystarczyło założyć sweterek i można było iść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obie przypadły Ci do gustu :)
      U mnie też niedawno była prześliczna pogoda, ale już się popsuła i znowu jest zimno.

      Usuń
  4. Obie nie są w moim stylu, ale są śliczne. Nic bym nie zmieniła :D
    U mnie w środę było cudownie, ale znów się popsuło :(
    Mam kilka stylizacji z sm, chętnie się podzielę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Zapraszam do kontaktu. Napisz do mnie na Stardoll na priv i podam Ci namiary :)

      Usuń
  5. Widze ze ostatnio wraca moda na te sweterki bez rekawow. Nie wiem co o tym myslec bo chyba nie przepadam za nimi xd pierwsza stylizacja w kazdym razie udana, dobry wybor kolorow :) druga calkiem urocza :) tak tęsknię za ladna pogoda, gdyby tylko jeszcze na sciezkach nie byli blota..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest fajna, faktycznie taka trochę retro z tym sweterkiem bez rękawów. Druga to taki casual codzienny, niezły klimat, ale zmieniłabym buty. Kojarzą się mi raczej ze stylem królowej Elżbiety niż z wyjściem do parku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowa Elizabet wychodzi do parku, wszystko pasuje :p

      Usuń
  7. Fajna stylizacja, ale druga wygrywa. Niebieski jest ciekawym kolorem

    OdpowiedzUsuń