2021/03/06

Nowości

Dzień dobry, witam was sobotnio. Tym razem śnieg pada za oknami, ale natychmiast się rozpuszcza po dotknięciu ziemi. Witam was też po całym tygodniu, w moim przypadku bardzo zapracowanym tygodniu, gdyż zaczęłam jednocześnie nową pracę oraz nowy semestr na studiach. Pogodzenie tych dwóch nie jest łatwe i będzie ciężko wytrwać, ale wiem też, że początki są zawsze trudne. Sobota także jest zapracowana, bo przygotowujemy grecką ucztę dla przyjaciół, z którymi obchodzimy dzisiaj urodziny. Wybór greckiej kuchni jest nieprzypadkowy, gdyż skończył się właśnie Tydzień Grecki w Lidlu 😁😁😁

***

Piątek, piąteczek, piątunio i piękna nowa dostawa do Voile! Nie powiem, ucieszyło mnie to bardziej, niż nowe Tribute. Ponadto aż dwa piętra.

Ubrania całkiem, całkiem. Na pewno kupię parę rzeczy, między innymi piękną białą suknię z drugiego piętra oraz buty. Tęczowo-pastelowa suknia też mnie kusi.

Jak wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Piękna, chyba kupię wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. A, no i życzę miłej, greckiej uczty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładne rzeczy, nie wiem czy coś kupię.
    Ja cały weekend wykładów, mnóstwo zadań, w końcu, to ostatni rok... Życzę dobrej zabawy i żeby jedzonko było pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Będzie na pewno, już wielu rzeczy próbowałam i podjadałam :D

      Usuń
  4. ale oczywiście nie obyło się bez błędów :c parę rzeczy mi się podoba,ale akurat też takie które właśnie się nie ładują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wszystkie rzeczy się ładują :o

      Usuń
    2. to nie wiem o co chodzi,u mnie nie ładują się kozaki i niebieska sukienka....jak chce te rzeczy przymierzyć to wgl nie pokazują się

      martusia-16

      Usuń
  5. Mi sie ta kolekcja nie podoba. Jedynie rozowy top i rozowa sukienka sa dobrze wykonane. Reszta niekoniecznie mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kolekcja! Biała suknia z drugiego piętra to taki must have. Myślę, że więcej ubrań z tej kolekcji znajdzie się w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl w większości, ale rzeczy ładnie wykonane :3
    Kupiłam kozaki (są kozackie xD) i myślę nad czarną bluzką z kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń