2021/03/24

Nowości

 Witam państwa serdecznie.

Spójrzmy na dzisiejszą kolekcję, bo to niestety nie nowości, tylko Callie's Picks.

Najlepszy artykuł w tej kolekcji to mały, ledwo widoczny biały króliczek za starmonety. Pierwsze piętro według mnie do niczego się nie nadaje, ale na drugim są ładne żółte spodnie oraz niezła sukienka w kwiaty. Kojarzę te królicze uszy oraz wiklinowy kosz ze starych kolekcji, ale już niestety nie pamiętam z jakich sklepów pochodzą. 

Kto jako pierwszy udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie z jakich sklepów oryginalnie pochodzą wspomniane artykuły, wygra ode mnie prezent z listy życzeń do 20 sd.

Jak wam się podoba nowe Callie's Picks?

10 komentarzy:

  1. sukienka w kwiaty była kiedyś darmówką za jakiś konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie sukienki z tego piętra to darmowki, koszyk tak samo, chyba nagrody przy okazji wielkanocnych zabaw na sd. Spodnie to hot buys, rio o ile sie nie myle. W ogole eiekszosc tej dostawy to HB albo Special Offer. Dziwne tylko ze z metek usunieto napis hot buys... kroliczek tez byl darmowka wielkanocna, wystarczyli zbierac jajka ukryte na stronie i dostawalo sie krolika. Starsi gracze uciesza sie z czarnych uszek z pierwszego pietra - jeden ze starszych HB, duzo wart swego czasu, nie dziwie sie ze dali to jako dla SS. Fajna jest ta czarna sposnica tez, moze kiedys ja kupie. Poki co nabylem naszynik za starcoins i uszy lateksowe. Jak milo ze je dodano! Dlugo ich szukalem i jak byly na bazarze to za wiecej jak 100sd xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka uznałam, że ta dostawa to straszne dziadostwo, ale może faktycznie z 2/3 rzeczy są okej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie że admini przywracają nic nie warte darmówki w takich cenach -.- (sukienka w kwiaty, różowa kokarda, buty z króliczkami, koszyk)
    Mi osobiście podoba się tylko ta czarna maska - lubię takie kinky rzeczy (nie oceniajcie haha)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sobie ta dostawa, mało przydatne rzeczy. Może i był na nie szał, ale kilka lat temu :(
    Ja może coś kupię, ale jeszcze nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tylko tą sukienkę w kwiaty z drugiego piętra,reszta rzeczy mi się nie podoba :(

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam już czarną spódniczkę, a planuje jeszcze kupić fioletowy top - mało jest ubrań na stardoll w tym kolorze, zaciekawiła mnie też zielona sukienka i zielone kolczyki oraz żółte spodnie i top z ostatniego manekina. Więc w sumie całkiem sporo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo takie sobie te rzeczy, ale można coś wybrać. Sama nie wiem czy coś kupię, muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie podobają mi się żółte spodnie, na pewno na nie zerknę

    OdpowiedzUsuń