2021/03/26

Sposób na weekly Superstar gift

Witam was serdecznie, przyszedł czas, by odkryć karty. Seria stylizacji z cotygodniowym prezentem dla Superstar powraca i poprowadzę ją ja. Od razu muszę zaznaczyć, że prawdopodobne posty o tej tematyce będą publikowane wcześniej w ciągu tygodnia, to znaczy wcześniej niż w dzień pojawienia się kolejnego prezentu, więc się nie martwcie. 

Dzisiaj mam dla was propozycję z wykorzystaniem kryształowych kolczyków z 19 marca.

Postawiłam na total white look trochę w stylu walk of shame po eleganckiej kolacji. Ta bluzka koszulowa zawiązana byle jak pod biustem moim zdaniem robi tutaj całą robotę w osiągnięciu tego efektu. Cały look krzyczy: "Jestem elegancką kobietą, ale nie boję się bawić - patrzcie i domyślajcie się, co robiłam w nocy". Dodatkowo, zależało mi żeby kolczyki były gwiazdą stylizacji, więc nie chciałam tego zakłócać wyrazistą biżuterią ani żadnym wzorem na tkaninie. Wybrałam delikatny kobiecy zestaw naszyjników dosięgający piersi. 

Jak zawsze, czekam z niecierpliwością na wasze komentarze.

8 komentarzy:

  1. Kolczyki akurat są fajne i to dobry prezent.
    Stylizacja spoko, ładna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne sa te kolczyki, chyba kiedys je kupie. Podobaja mi sie w tej stylizacji, pomimo polaczrnia srebra i zlota czego normalnie nie lubie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno kolczyki jak i stylizacja są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, kolczyki świetnie pasują do całości ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. odebrałam te kolczyki...mogą być,przydadzą się do stylizacji :) co do stylizacji to jest ładna,choć również nie przepadam za połączeniem srebra+złoto

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta darmówka, tak samo jak stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent był bardzo uniwersalny, więc cieszę się z niego. Czasami dają takie graty...
    Stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się podoba, kolczyki całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń