2021/03/10

Nowości

Dzień dobry. Środa mi minęła w oparach zmęczenia, mam nadzieję, że wasza była lepsza. Nie ma co się czarować, czasami jest świetnie i masz dobry humor, ale czasami przychodzą gorsze dni z różnych względów. Życie.

***

Dzisiaj Stardoll rozpieścił nas kolekcją Basics. W końcu, po tylu latach jakaś dostawa do tego sklepu, w końcu też mamy na co wydawać nasz nadmiar starmonet. Aż dwa piętra, ale samych artykułów niewiele, bo są w różnych kolorach, zresztą niczego innego się nie spodziewamy po Basics.

Ubrania przyznam, że nie powalają, admini ewidentnie polecieli w tematy pandemii i dresiarstwa domowego. Niemniej jednak to są tanie i dostępne ciuchy, więc raczej kupię te długie kardigany, mogą się przydać. Może też któreś z modeli bluzek.


A wy? Cieszycie się? Smucicie się? Kupicie coś?

10 komentarzy:

  1. Najadłam się u dziadka i babci słodyczy, więc jestem szczęśliwa :D To była udana środa.
    Mnie się dostawa podoba, lubię takie domowe ciuszki, więc na pewno się na coś skuszę. Fajnie, że dodali coś za sm, będę miała, co Wam pokazywać na blogu, bo już same nudy były :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zrobię zakupy, bo mam nadmiar sm, ale nie powaliły mnie te ciuchy.
    U mnie dzień minął dobrze, od paru tygodni ponownie i namiętnie czytam WITCHa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo tak ja też się w to wciągnęłam na nowo, też od paru tygodni :D zaczęłam w sesji kiedy nie chciało mi się uczyć XD WITCH to komiks mojego dzieciństwa

      Usuń
  3. Zawsze mi mało sm, zrobię wielkie zakupy.
    U mnie bardzo pracowicie, studia, praktyki, nauka, domowe obowiązki. Nawet w weekendy nie mam chwili dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w pracy a pewna sytuacja bardzo mnie zdenerwowała tak więc nie wspominam tego najlepiej

    Średnio przepadam za basics, bo ja po prostu.... nie lubie basicowych rzeczy xD
    Może coś kupię, ale wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan potraktuje jako szlafrok, rozwazam zakup dopasowanych topow, ale sa troche specyficznie wykonane. Pozostale ubrania sa obrzydliwie wlochate, wygladaja jakby były zmechacone. Meskie legginsy 🍆🍆 az wyjme kumpla ze schowka 😅😅😅😊😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha świetny tekst "wyjmę kumpla ze schowka" XDDDDD

      Usuń
  6. Ubrania są średnio wykonane, raczej nie przewiduję zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  7. masakryczne ciuchy,grafika ubrań kuleje...kupię jakieś duperele tylko po to aby wydać sm,ale wątpie że będę tego używać

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Na doll te ubrania nie wyglądają już tak dobrze

    OdpowiedzUsuń