2021/03/17

***** ********

 Kto nienawidzi stardollowego launchera tak mocno jak ja ręka w górę! 


Przychodzę jednak do Was z dobrą wiadomością. Znalazłam przeglądarkę, która wciąż obsługuje stardolla i nie chodzi o Puffina na Androida. Jest to Maxthon Nitro - przeglądarka, której można używać na komputerze z Windowsem. Wypróbowałam ją i działa bardzo dobrze, o wiele szybciej niż launcher, więc jeżeli macie ochotę wywalić ten badziew ze swojego komputera - zróbcie to! Poniżej wstawiam screen na udokomentowanie swoich słów:

Czy istnieje wersja na Maca, nie mam pojęcia, ale myślę, że warto czegoś poszukać, bo oferta przeglądarek jest bardzo bogata. 


LINK DO POBRANIA: KLIK



Przyjemnego grania misie! =D

13 komentarzy:

  1. Słyszałam (a właściwie czytałam) o tej przeglądarce na FB, ale nie chciałam ryzykować XD
    Czyli lagów też nie ma? :D Chyba muszę spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku! Nawet tryb pełnoekranowy działa! :D

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam Windowsa, ale dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje :)
    Nadal nie lubię launchera. Stworzenie go było tak samo dobrym pomysłem jak wysłanie Rafała Brzozowskiego na Eurowizję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa super! Ubrania w szafie już się tak okropnie długo nie ładują.

      Usuń
  4. pobierałam w tym samym momencie jak zobaczyłam post :D
    przeglądarka może designem nie powala, ale stardoll chodzi mi na niej jak bajka.
    w przeciwieństwie do tego badziewnego launchera,k na którym wyłączam grę najszybciej jak się da.
    polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdziłem i mi nie chce sie pobrac, nawet jak wybieram "kliknij tutaj" przy automatycznym pobieraniu :/ juz przywyklem do tego lanuchera XD problem trybu pelnoekranowego rozwiazany hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w Chrome nie chciało pobrac ale w Firefox pobrało.

      Usuń
  6. Dzięki, ale mi nie przeszkadza juz ten Launcher xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie chcę ściągać kolejnego syfu na i tak już zaśmieconego kompa, więc chyba sobie daruję i się przemęczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to launcher jest największym śmieciem =D Kiedy z niego korzystałam wszystko muliło, komp mi się grzał, a na przeglądarce działa szybko, cicho i czysto =D

      / Rocka

      Usuń
  8. Spróbuję kiedy będę miała czas, bo luncher jest do dup*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś spróbuję, zgadzam się że launcher jest beznadziejny, nadal mi okropnie zacina

    OdpowiedzUsuń