2021/03/04

Sklepy naszego dzieciństwa #2

 Dzień dobry w ten piękny czwartek! Jak się macie? 

Ja już czuję wiosnę, więc chce mi się coraz więcej rzeczy i ogólnie mam więcej energii. 

Dzisiaj zapraszam Was na kolejną części naszej podróży po dawnej Starplazie. Zabiorę Was na zakupy do sklepu Hilary Duff, Vivienne Tam oraz Baby Phat. 


1. Stuff by Hilary Duff 

To jeden z tych sklepów, w których mogłabym się ubierać, gdybym była amerykańską nastolatką w pierwszej dekadzie XXI wieku. Uważam, że te ubrania są bardzo urocze i świetnie oddają klimat tamtych lat. Kojarzą mi się także ze stylem Carly z serialu ICarly. Znacie tę produkcję? Oglądaliście za dzieciaka? Przyznam się, że ja czasami nadal chętnie rzucę na to okiem, kiedy akurat leci na Nicku. 

Ale wracając do sklepu: kolekcja pojawiła się w Starplazie w 2007 roku i była wzorowana na prawdziwym asortymencie oferowanym w sklepie Hilary Duff. To były te czasy, kiedy gwiazdy miały "swoje" konta na Stardoll, a witryna była na tyle popularna, że opłacało się na niej reklamować. 

Ubrania prezentowały się tak: 




Nawet jak na tamte czasu ubrania były bardzo tanie. Łącznie wypuszczono dwie kolekcje. 
Nie posiadam niczego z tego sklepu, ale kilka ubrań mi się podoba (wiecie, że lubię takie niezbyt stylowe śmieciuszki). Ubrania od Hilary Duff możemy znaleźć w bazarku w rozsądnych cenach. Wydaje mi się, że pierwsza kolekcja jest o wiele droższa, ale kilka razy natknęłam się na te ubrania za mniej niż 50 Stardollarów. 


2. Vivienne Tam 

Sklep, z którym mam miłe wspomnienia z dzieciństwa. Pamiętam ostateczną wyprzedaż w Vivienne Tam. Sukienki pomagał mi wybierać... mój tata. Siedzieliśmy przed komputerem w jakiś majowy wieczór, doładował mi dodatkowe Stardollary i cieszył się razem ze mną nowymi zakupami. 
Kochany Boguś! 



Do Starplazy sklep trafił w 2008 roku, a dwa lata później zakończył swoją karierę. Wzorowany był na prawdziwej marce. 


Do tej pory uważam, że te ubrania są piękne! Niektóre z nich możemy spokojnie znaleźć w bazarze, ale zdarzają się także egzemplarze, które trudniej zdobyć. 

3. Baby Phat 

Sklep, który niedawno – ku naszemu rozczarowaniu – pojawił się w Archvie. Bądźmy ze sobą szczerzy – kolekcje Baby Phat są obecnie niemodne i łatwe do wyszukania w bazarze, więc dodawanie tego do Archive to strzał w kolano dla adminów. 


Sklep pojawił się na Stardoll w 2009 roku i miał tylko jedną kolekcję. Nigdy nie podobały mi się te ubrania, więc nie miałam i nie mam niczego. A jaki Wy macie stosunek do Baby Phat? 


To koniec naszej podróży (na dzisiaj). Może macie jakieś specjalne życzenia na kolejne wpisy? 
Planuję napisać coś o Decades, ale się boję, że się rozpiszę zbyt mocno. 

Miłego dnia! 



Źródła zdjęć:http://stylishonstardoll.blogspot.com/2010/02/stuff-by-hilary-duff-on-sale.html

https://www.underneathstardoll.net/2010/05/vivienne-tam-on-sale.html

https://www.underneathstardoll.net/2012/06/vivienne-tam-and-philoshophy-on.html

http://lavinada-stardoll.blogspot.com/2009/09/baby-phan-clothes-comes-on-stardoll.html

12 komentarzy:

  1. Duff jako sklep bardzo średnio, ale nostalgicznie się te rzeczy ogląda, nic nie mam. Tam bardzo fajne rzeczy, ale nic nie mam. Baby był swego czasu popularny, pamiętam, że mnóstwo osób nosiło te rzeczy, wydaje mi się, że do tej pory coś mam w szafie.
    Świetna ta seria, można powspominać, wgl masz dobre pomysły na posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam te sklepy,zresztą przecież admini nas uraczyli kolekcją ubrań Baby Phat w Archive....ja osobiście tego sklepu nigdy nie lubiłam,kiedyś coś tam miałam ale szybko później posprzedawałam....w sumie lubiłam sklep Hillary Duff w tamtych czadsach,nawet pamiętam że dużo ciuchów miałam z tej dostawy :D Vivienne Tam też był spoko,w sumie jak tak teraz oglądam to chętnie bym przygarnęła białą suknię w różowe kwiaty,bo wygląda ładnie :) aż może poszperam w bazarze :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak znalezienie czegoś w bazarze z Vivienne Tam graniczy z cudem xD

      Usuń
    2. Wlasnie szkoda! Bo jak patrze na te screeny to druga kolekcja naprawde udana, te sukienki nawet dopasowalyby sie do dzisiejszych czasow.

      Usuń
  3. Moja ulubiona seria!! Tego pierwszego sklepu nawet nie kojarzę, miałem kiedyś spódnicę w kropki, ale nigdy jej nie użyłem i tylko straciłem próbując ją sprzedać:( vivienne miało piękne artykuły, ale to co mi się najbardziej podoba jest strasznie trudne do znalezienia, w bazarze widuję 2 artykuły z tego sklepu i nic więcej. A baby phat... Jako dziecko, na samym początku, jeszcze przed moim założeniem konta był moim marzeniem, tak bardzo podobały mi się te artykuły, ale ostatecznie miałem tylko te buty. Zawsze mi się ten sklep kojarzył z amerykańskimi serialami, to był styl takiej mamy albo pani detektyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze mi tez baby phat wydawalo sie kiedys takie ladne i luksusowe? Xd

      Usuń
  4. Za moich czasów to jedynie Baby Phat było, bardzo lubiłam ten sklep, miałam parę rzeczy, które oczywiście "musiałam" sprzedać...
    Vivienne Tam zawsze mnie fascynowało i podobały mi się ciuszki, które mogłam ogladać u innych (sama posiadam tylko chyba jedną darmówkę z tego sklepu).
    Hilary Duff kojarzę tylko ze ze zdjęć, faktycznie bardzo podobny styl do iCarly (zdarzało mi się oglądać, ale nie lubiłam za bardzo tego).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam wszystko
    sklep Hilary Duff mi się podobał, ja w podstawówce miałam podobny styl xD
    Vivienne Tam to było coś, pamiętam że gracze głosowali które ciuchy mają być w sklepie. Miałam sporo rzeczy alle sprzedałam jak zwykle.
    Baby Phat mi się bardzo podobał, zwłaszcza torebki. Teraz już nic nie mam, bo to już totalnie nie jest mój gust. Mam nadal kolczyki z logo w SP



    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo dobrze pamiętam sklep Hilary Duff, wtedy ta kobieta mi się bardzo podobała. Miałam stamtąd parę rzeczy, bo były tanie, a we wczesnych latach na Stardoll nie dało się zarabiać sd inaczej niż ładując konto. Vivienne Tam o dziwo w ogóle nie pamiętam :O Baby Phat za to niestety aż za dobrze i miałam stamtąd dużo ubrań :/ nie wiem co miałam w głowie wtedy, ale podobały mi się te rzeczy, wydawały się takie dorosłe. Dzisiaj nie dziwię się że ciuchy z tego sklepu są praktycznie nic nie warte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze jak ja dolaczylem to ciuchy od Hilary Duff byyl juz tylko dla ss. Byly tez jednymi z pierwszych ktore moje obecne konto posiadalo po pierwszym ss xd ale to chyba tylko dwie rzeczy byly. Dzisiaj jak patrze na nie, to sa strasznie dziecinne. Akurat dla dziewczynki z podstawówki w 2009 roku albo infantylnej pani przedszkolanki xd ale szok! Ze ta pierwsza kolekcja byla z 2007! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i kolejna fajna ciekawostka dla mnie - osoby, która kompletnie nie miała o takich sklepach pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń