2021/03/15

Inspired by Alaïa Tribute

 Dzień dobry drodzy czytelnicy, nowy tydzień, nowe wyzwania. 

Dzisiaj padło na nowe Tribute marki o nazwie Alaïa.

Ciuchy byłyby fajne, ale niestety moim zdaniem są fatalnie wykonane. Jakość grafiki przywodzi na myśl najwcześniejsze lata istnienia Tributes. Jestem zawiedziona ubraniami, ale dodatki się bronią w moim odczuciu. Najlepsza rzecz jest niestety ukryta pod tą żałosną skórzaną kurtką i jest to Leather Wrap Top (szukając informacji o marce, znalazłam jego prawdziwy odpowiednik w cenie 12 tysięcy euro. Fajnie wygląda w rzeczywistości).

Raczej kupię dodatki i może sukienkę oraz spódnicę z frędzlami. Nie wiem czy reszta jest warta moich stardollarów.


Co wy myślicie na ten temat?

13 komentarzy:

  1. Też jestem trochę zawiedziona, bo część ubrań mogłaby zostać lepiej wykonana. Ale kupię na pewno kilka rzeczy. Torebki i skórzany top to zdecydowanie must have!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że to kolejne Tribute. Na pierwszy rzut oka nie powaliła mnie ta kolekcja, ale pewnie coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, jak dla mnie jest okej :D Wydałam w sumie 190 sd i nie żałuję. Niektóre rzeczy naprawdę ładne i pewnie będą przydatne.
    Co oni ostatnio tak szaleją z tymi tributami? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyśmy mieli więcej okazji do wykazania się w lookbookach :P

      Usuń
  4. kompletnie nie mój styl :( wgl nie znoszę panterki,więc ja niestety nic nie kupię tym razem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko u mnie zakupione ubrania nie mają metki? W szafie wyglądają jak ubrania bez marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo :( Trochę mnie to zaczyna martwić.

      Usuń
    2. w sklepie ubrania też są bez metki, ciekawe kiedy to naprawią :/

      Usuń
    3. Zazwyczaj zajmuje im to kilka dni by metka z nowego sklepu się ukazała. Było tak ze wszystkimi nowymi markami, które się ukazały w tym roku.

      Usuń
  6. Jako hejter naczelny grafiki Stardolla zgadzam się. Ciuchy są słabo wykonane i ta kurtka mnie bardzo zawiodła. Podobają mi za to dodatki i na pewno kupię pasek i top

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby super, bo w końcu Tribute są, z drugiej strony są tak obleśne i słabe, że aż żal. Szczerze jeszcze nic nie kupiłam w żadnym Tribute i raczej się to nie zmieni, jeszcze poprzeglądam wszystko może jednak coś wpadnie w oko, ale chyba wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znalem tej marki, napis kojarzy mi sie z aïoli xd ubrania paskudne pod względem krojow, jakby z 12 lat temu i to nie jest ten kicz ktory lubie xd jedynie okulary mi sie podobaja, wygladaja jak takie jedne z Cèline :)

    OdpowiedzUsuń