2021/03/12

Nowości

Dzień dobry, cóż za szalony piątek. Wszyscy w moim otoczeniu latają jak kot z pęcherzem, w pracy i w domu. W pewnym momencie zaczął padać grad i trzeba było ratować dobytek na balkonie, w tym suszarkę pełną prania, ale także jedzonko przechowywane na balkonie - naturalnej zimowej lodówce. Mam nadzieję, życzę tego sobie i wam, że bliżej wieczora to wariactwo się skończy i nastrój się zrobi bardziej relaksujący. 

***

Dzisiaj dostawę wrzucono zaskakująco wcześnie, ale za to jest bardzo malutka i skromniutka. 

Ubrania są w mojej opinii absolutnie niepowalające. Nie dość, że mało, to słabo. Jedynie buty i okulary się do czegoś nadają, może się zainteresuję spodniami, ale to tyle. Jestem zawiedziona. 

Zazwyczaj razem z dostawą piątkową wiązało się odnowienie cotygodniowego prezentu dla Superstar, jednak nie dzisiaj. Kolejny zawód. No cóż, nie pozostaje mi nic innego niż życzyć wam udanego weekendu i żeby był lepszy niż ten nieszczęsny piątek.


Oczywiście zanim zaczniecie piątek piąteczek piątunio, liczę na wasze komentarze. 

10 komentarzy:

  1. Tragiczna dostawa, chyba inaczej się nie da tego skomentować...
    Pogoda za oknami to istna loteria - deszcz, słońce, wiatr, słońce, deszcz i tak w kółko. Ale w sumie lubię marcową pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś ulewa, wichura i słońce... jednocześnie!
    Kolekcja tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie taka sama pogoda, szalona w równym stopniu co ten dzień

      Usuń
  3. U mnie co 5 minut inna pogoda. Chyba padało dziś już wszystko xD
    A teraz w tej chwili świeci słońce

    Nie podoba mi się w ogóle ta dostawa. Ja się łudziłam, że dostaniemy Subcouture na weekend....tak bardzo bym chciała!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko szpilki fajne. Pogoda - nie zwracam uwagi na to co sie dzieje wokol mnie xd mam za duzo nauki xd ciagle przed laptopem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj robiłam sernik nowojorski :D Pogoda zmienna, ale głównie deszcz i zimno.
    Dostawa słaba, jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa bardzo średnia, aczkolwiek zastanawiam się nad zakupem szpilek i tych kolorowych rajstop/leginsów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. okropna dostawa,nic ciekawego nie ma :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kochom tą dostawę bardzo mocno, bo wszystkie ubranka są inspirowane ciuszkami od Rihannki <33 a od podstawówki mam fiobla na jej punkcie więc moje Navy serduszko jest wypełnione radością 😍😍 co do prezentu superstar u mnie odświeża się on w środy :)

    OdpowiedzUsuń