2021/03/08

Inspired by Y/Project Tribute, nowości

Dzień dobry w ten zacny śnieżny, ale słoneczny poniedziałek. Dzisiaj dwa newsiki. Pierwszy ekscytujący, drugi trochę mniej. Bez przedłużania zapraszam na gorące nowości ze świata Stardoll.

Drugi Tribute pojawił się przed sekundą w Starplazie! Tym razem jest to Inspired by Y/Project Tribute. Stardoll leci w mniej znane marki, aczkolwiek nadal luksusowe. Ja nie znałam wcześniej tego brandu. Dwa piętra prezentują się następująco:

Przyznam szczerze, że ubrania bardzo mi się podobają. Są użytkowe i ładnie wykonane. Na pewno zakupię sporo. Szkoda tylko, że męski manekin jest bosy...


Drugim, już mniej ekscytującym newsem jest nowy konkurs z okazji dnia kobiet. 


Załączam prawidłowe odpowiedzi, gdyby ktoś chciał wziąć udział. Niestety, mimo iż napisano że będzie nagroda, ja kolejny raz jej nie dostałam. Nagród z poprzedniego konkursu na Chiński Nowy Rok do tej pory nie otrzymałam. Kolejny raz nawalają i z tego co wiem, to nie tylko mi, ktoś z was już też się skarżył na niedostarczanie nagród. Chyba pora coś z tym zrobić i napisać do supportu. 

Jeśli weźmiecie udział, dajcie znać czy otrzymaliście prezent i co nim jest. Jeśli nie otrzymaliście to też dajcie znać. 

Jak zwykle czekam na wasze opinie o nowym sklepie i jego ofercie. Czekam też na utyskiwania o niedziałającym doręczaniu nagród z konkursów.

Miłego poniedziałku :)

27 komentarzy:

  1. Kolekcja super! Może wydam trochę stardollarów ;p
    wypełnie, ciekawe czy ja dostane haha ostatnio nagrode dostałam po dniu.
    Również dla Ciebie miłego poniedziałku!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten brak butów był błędem adminów, bo już normalnie są, ja też prezentu nie dostałam, ale no cóż zdarza się

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie z szarymi wstawkami są piękne.! Kupię je jak tylko uda mi się wykupić SS z telefonu.
    Nie chcę zaśmiecać zbędnymi komentarzami. Mogę się do kogoś zgłosić, kto dość dobrze zna stardoll i pomoże mało doświadczonej osobie? Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest to kolekcja! Kupię większość rzeczy, ale najpierw muszę kupić $$$ :D
    Ja nie dostałam prezentu, ale nie płaczę, bo to pewnie ta badziewna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie to wkurza, bo to kolejny raz kiedy admini dają pupki >:(

      Usuń
    2. Mogliby dać koszulkę z napisem Elizabet-Mary.

      Usuń
    3. Uważaj, czego sobie życzysz...

      Usuń
  5. Ciekawa jest kolekcja nowego Tribute. Najbardziej zachwycił mnie fakt, że na górze czarnej torebki jest nazwa marki :D Postarali się! Na pewno kupię biżuterię i torebki, co do ciuszków to muszę się zastanowić.
    Dostałam za udział w konkursie bluzę, sukienkę i torebkę ze znaczkiem dnia kobiet, nic specjalnego... (dodaje screena, może się przyda: http://prntscr.com/10gcppg)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo rano znalazłem te artykuły w starplazie i się zastanawiałem co to jest. http://prnt.sc/10gdbv0

      Usuń
    2. Jeszcze 9sm sobie liczą za darmówki, śmiech xD

      Usuń
    3. Iks deee, pamiętam te darmówki, one są stare jak świat, może nawet z 2009 roku XD pamiętam jako mała dziewczynka się jarałam tą torebką i nosiłam ją do wszystkiego na swojej lalce

      Usuń
    4. Ja też je mam w szafie z ubiegłych lat.

      Usuń
    5. To może nie dostałam tych nagród bo je już kiedyś miałam 10 lat temu XD

      Usuń
  6. Ten męski manekin ma płaszcz jak ekshibicjonista w parku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne Tribute, kolejne hmm no tym razem 5/10, bo ostatnio to max 2/10. Fajnie, że nowe marki, ale nie dla mnie ich ubrania. Choć tym razem raczej coś kupię, bo z pierwszych nie mam zamiaru nic kupować.
    W konkursie raczej nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam ale dla mnie te nowe tribute jest fatalne...ciuchy są brzydkie,tak na prawdę kupiłam tylko pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jednak są te tributy, ale kurde... czemu nie zmieniają wnętrza? Kiedyś każdy tribute miał swoje własne, które można było kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym... ciekawe czemu tego wnętrza nie można kupić :/

      Usuń
    2. Też zwróciłam na to uwagę i trochę mi nie pasowało, ale nie pamiętałam już jak było wcześniej więc olałam. Po namyślę zgadzam się z wami, fajnie gdyby można je było kupić i fajnie gdyby każdy miał swoje wnętrze.

      Usuń
  10. Nie znam tej marki, ale ubrania są tak cudownie wykonane, że aż się raduję. Kupię kilka rzeczy.
    Darmówek nie chcę, bo założę się, że są paskudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu zadnych nagrod zs udzial w konkursie xd nie placze, nie korzystam prawie z darmowek. Szkoda ze nie ma nowych wnętrz dla tribute a to nie jest dostępne:// a kolekcja, swietna! Przekonalem sie do tej marki :) poki co kupilem jedna marynarkę, ale planuje zrobic wieksze zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa kolekcja, chociaż nie znałam tej marki

    OdpowiedzUsuń