2021/03/24

1:3

Wyzwań  w szafie Elizabet-Mary ciąg dalszy... Tym razem coś za czym kompletnie nie przepadam, czyli jeansowa torebka. Chociaż wzorowana na klasycznej torebce Chanel z klapą, to nadal mi się nie podoba. Jeansowe dodatki nie są w moim stylu, a Waszym? Przeważnie dobieram czarne torby, a tutaj niebieska... Pierwszy look ze swetrem, który miała na sobie Olivia Palermo, jest kobiecy i stonowany. Drugi to coś dziewczęcego z nutką paryskiego stylu - znowu mały powrót do Francji. Przy okazji ostatniej propozycji chciałem trochę zaszaleć i wybrałem kolorowy komplet. Ograniczyłem ilość dodatków, aby nie było zbyt krzykliwie. Co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach? ;)



10 komentarzy:

  1. Baardzo rzadko używam tej torebki, może z raz miałam ją na sobie, więc fajnie, że znowu wziąłeś się za coś, co u mnie zalega :D
    Stylizacje super!
    W ogóle kocham ostatni komplet, to mój patent na stylizację, kiedy niczego nie chce mi się robić, a w głowie pustka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez tak mam co do ostatniego haha albo biore cos jednoczesciowego :)

      Usuń
  2. mam tą torebkę ale w sumie rzadko jej używam xd co do stylizacji to ja odnoszę wrażenie,że ona właśnie do żadnej z tych przedstawionych nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzylem dosyc standardowe materialy a kolory wydaja mi sie pasujace do niebieskiego jeansu. Nie wiem co innego moglbym dopasowac xd

      Usuń
  3. Dżinsowe torebki to kojarzą mi się z dzieciństwem, chyba miałam jakąś malutką :D Ale teraz bym nie założyła xD
    Bardzo podoba mi się pierwsza i druga stylizacja :) Ostatnia wydaje mi się taka retro, też fajnie się na nią patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo te jeansowe plecaki na wycieczki szkolne haha

      Usuń
  4. 3x tak! Fryzura idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansowe dodatki mi się kojarzą z podstawówką, czyli późnymi latami 2000. Póki co to dosyć kiczowate wspomnienie :D też nie przepadam. Bardzo mi się podobają twoje stylizacje, bo są kolorowe i kojarzą się z ciepłymi wiosennymi dniami. Już się nie mogę doczekać ciepełka i słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Hongwart co do jeansowych dodatków!

    A ze stylizacji najlepsza 1, jest urocza

    OdpowiedzUsuń