2021/03/28

POLOWANIE NA UBRANIE - WYDANIE SPECJALNE

 Witajcie po przerwie! Pojawiłam się jednak w tym dziale tylko na chwilę, aby oddać głos Ksante, która upolowała w bazarku przepiękną sukienkę. Przepraszam, że post ukazał tydzień później niż powinien, ale jak zwykle wszystkiemu winne moje nieogarnięcie. Ok, dosyć gadania, pora na oglądanie! =D

"Piątkowe popołudnie i brak ciekawej dostawy do 
Starplazy zmotywowały mnie do poszperania w bazaarku.
Wystarczyła chwila klikania i moim oczom ukazała się sukienka inspirowana Dolce & Gabbana za 33sd! Kilka razy wcześniej widziałam ją w bazarku za niemałe kwoty. Moja stylizacja z sukienką to delikatne zestawienie w sam raz na cieplejsze, wiosenne dni, na które czekam ^^"



10 komentarzy:

  1. niezły łup :D sama właśnie widziałam,że sukienka w bazarze jest bardzo droga i raczej nigdy nie widziałam jej w jakiś niskich cenach,sukienka może nie jest w moim stylu ale za taką kwotę kupiłabym ją choćby po to,żeby później sprzedać dwa razy drożej xD stylizacja jest ładna,taka wiosenna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko ten kapelusz jakoś średnio mi się podoba. Tak to bardzo ładna stylizacja jak i sukienka :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo swieza, kobieca i wiosenna :) idealna na garden party :) w sukience nie podobaja mi sie marszczenia, za to ma ladny kolor. Cena bardzo atrakcyjna, udanh zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna, cena marzenie. Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udany zakup, sukienka daje wiele możliwości. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja w stylu retro, czuć wiosnę zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za publikację ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zdobycz! Stylizacja bardzo mi się podoba, taka wiosenna i urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena fajna, sukienka fajna, ale totalnie nie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się ta sukienka, niemniej twoja doll ślicznie w niej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakupu! Co prawda sukienka mi się nie podoba, ale cieszę się twoim dobrym trafem ;)

    OdpowiedzUsuń