2021/03/22

Inspired by Fendi Tribute

Dzień dobry kochani, witam wszystkich w ten iście marcowy poniedziałek. Zaraz po obudzeniu przywitały mnie piękne promienie słońca, które waliły mi po oczach do około 11, następnie ustąpiły miejsca chmurom, z których w tym momencie pada śnieg. Marzec nie może się zdecydować, czy iść w stronę wiosny, czy zostać jeszcze w zimie.

***

Na Stardoll zaś powraca znana marka - Fendi. Admini jak zwykle niekonsekwentni, musieli przerwać schemat i dać starą markę. Liczyłam na co innego co prawda, ale w sumie obojętne. Dwa piętra nowej kolekcji prezentują się następująco:

Przyznam, że kolekcja jest dla mnie nieco rozczarowująca, wręcz bym powiedziała, że niemal nudna. W dodatku niezbyt liczna, nie ma żadnej biżuterii, ogólnie 5/10. W katalogu znalazłam dwa artykuły, których nie widać w sklepie i są to skarpetki w innym kolorze (brown) oraz brązowa torba z logo marki (Fendi Inspired Tote). Dziwne, mogli je dodać na przykład do 3 manekina na 2 piętrze. Mimo że jestem niezachwycona, to kupię parę rzeczy, na pewno torebki i okulary, może brązową sukienkę. Wyczuwam trochę smutny vibe od tej kolekcji, kolory są raczej jesienne niż wiosenne. Podsumowując, nie jestem przekonana. 


Czekam na wasze opinie i listy zakupów w komentarzach. 

Miłego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. A mnie się bardzo, bardzo podoba. Kupiłam już większość, ale chyba kupię wszystko 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ukontentowana :) Ja również planuję wykupić większość kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Fendi, w kolekcji jedynie brakuje mi faktycznie biżuterii...
    Kupię na pewno torebki, okulary, sukienkę z drugiego manekina i body. Myślę też nad sukienką, która jest z body i niebieską bluzeczką z pierwszego piętra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest calkiem ale no nieeeeee czemu tak malo torebek ;-; juz widze ze troche kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię stylu tej marki więc kupię tylko jakieś pojedyncze rzeczy. Ta mini torebka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. szału nie ma,kupiłam błękitne szpilki,błękitny pasek i torebkęz pierwszego manekina....myślałam że kupię pomarańczowe body ale jak je zobaczyłam to sory,ale brzydko jest wykonane :(

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu kupię coś z Tribute w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może szału nie ma, ale kilka fajnych rzeczy jest

    OdpowiedzUsuń