2021/03/17

1:3

Na pewno wiecie, że szafa Elizabet-Mary zawiera masę perełek z Decades. Przeglądając ją, musiałem koniecznie wybrać coś z tej kolekcji - jest naprawdę imponująca! Spośród tylu pięknych rzeczy wybrałem pomarańczową bluzkę zapinaną na guziki. Bardzo spodobał mi się jej krój. Mimo to, było to dla mnie małe wyzwanie, ponieważ rzadko coś dobieram akurat do pomarańczowego. Postawiłem na moc kolorów i wiosenne akcenty. Obowiązkowo w stylu retro! Czy uważacie dzisiejsze zestawienie za udane? Jeśli tak, który outfit jest Waszym zdaniem najlepszy? Ciekawe, co Wy byście wybrali z Decades do wystylizowania ;)



13 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest bardzo ładna. Niestety tym razem żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu. Najlepsza byłaby pierwsza gdyby nie te okulary i kufer (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ten kuferek jest bardzo nietypowy, stylizacja nie jest taka schematyczna :) okulary? Pewnie za czarne? ;) bo ksztalt i fioletowe oprawki mysle ze ok

      Usuń
  2. Ciekawy wybór, bluzeczka jest naprawdę ładna. Podoba mi się druga stylizacja :) Pierwsza była by super, bardzo wiosenna, ale te okulary w ogóle mi nie pasują, a torebkę schowałabym za spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam pomysłu na tę bluzkę, ale widzę, że Ty miałeś aż trzy :D
    Bardzo ciekawe propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem nie podoba mi się ani bluzka ani stylizacje :( ta bluzka jest brzydka,jest tak kwadratowa że nic jej nie ratuje :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl ale stylizacje bardzo przyjemne dla oka :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci się to udało! Bardzo podoba mi się efekt, a przyznam, że pomarańczowy jest kolorem który stawia pewne wyzwanie ;) Każda propozycja mi się podoba, chociaż 1 jest najlepsza, a w ostatniej dodałabym pasek i biżuterię na ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O milo mi :) to prawda kolor troche problematyczny 😅 faktycznie do ostatniej przydałaby sie bizuteria, ale nie znalazłem pasujacej :/ pasek hm.. niby tak ale chcialem zeby chociaz jedna byla bez xd

      Usuń
  7. Bardzo ładne stylizacje. Ta bluzko-koszula też nie jest aż taka zła hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka, ale stylizacja mi się nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń