2021/03/10

1:3

Ostatnio myślałem, żeby na pewien czas zawiesić ten dział, bo trochę brakuje mi pomysłów i zawartość mojej szafy mi się znudziła. Postanowiłem jednak zajrzeć do szafy innych osób z redakcji. Dzięki uprzejmości Elizabet-Mary udało mi się coś stworzyć w jej apartamencie. Jej szafa jest pełna prawdziwych perełek z Decades czy ubrań vintage w ogóle. Na początek wybrałem Gucci Inspired Denim Skirt z Inspired by Gucci Tribute. Chyba najbardziej podobają mi się te kolorowe naszywki i  kwiatowy motyw. Od razu czuć powiew wiosny. Elizabet-Mary kupiła ją za 56sd i myślę, że jest to rozsądna cena. Na Starbazaar ludzie przeważnie oczekują za nią trochę więcej. Stylizacje opierają się właśnie na kolorach naszywek. Wydaje mi się, że dzięki temu nie powstały takie zwyczajne looki z jeansową spódnicą. Moją główną inspiracją był styl retro. Która propozycja podoba Wam się najbardziej? Co sądzicie o odwiedzinach w garderobach innych osób? 



18 komentarzy:

  1. osobiście nie lubię tego typu spódnic i nawet takich nie kupuję....co do stylizacji to pierwsza jest ładna,zmieniłabym tylko buty...propozycja z odwiedzaniem garderoby u innych osób jest ok,dobre wyzwanie :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie te platformy ze skarpetkami sa dla siebie stworzone, nie mam pomyslu jakie inne buty 😅 plaskie? Byloby chyba nudno xd czasem trzeba odpoczac od siebie 😂

      Usuń
  2. Ta spódniczka jest bardzo ciekawa, po części na nią poluję (chociaż ostatnio nie mam ochoty nawet wchodzić na Bazaar).
    Bardzo ładne stylizacje stworzyłeś, podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja.
    Myślę, że to świetny pomysł na odwiedziny szaf innych osób, jak będziesz miał ochotę - zapraszam do mnie, może coś się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez poluje, ale troche mi szkoda sds xd dziekuje 💞 dzieki tez za zapro, zdradze ze juz cos przygotowałem :)

      Usuń
  3. Świetne stylizacje :D Elizabet-Mary wie co dobre i co warto mieć w szafie. Przyznam szczerze, że w normalnych warunkach pewnie przeszłabym koło tej spódnicy nie zaszczycając jej uwagą, ale ten post jest bardzo inspirujący. Podoba mi się!
    Jeśli chciałbyś pogrzebać w mojej, to zapraszam, wystarczy że dodasz mnie do przyjaciół (nie otwieram szafy dla wszystkich). Nie mam aż tylu rzadkich okazów i ciekawych ciuchów jak królowa bazaru Elizabet-Mary, ale może coś znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Tak, szafa swietna! Kolekcja Decades niesamowita! Postaram sie cos wykombinowac :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :* Stylizacje bardzo mi się podobają, ale już o tym wiesz, bo widziałam je dawno, dawno temu haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 nigdy nie bylem dobry w robieniu niespodzianek ;)

      Usuń
  5. Stylizacje są świetne.
    Moja szafa jest zawsze dla Ciebie otwarta, możesz korzystać jak ze swojej, także zapraszam bez pytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia najlepsza! taka Paryżanka haha. Zapraszam do swojej garderoby! Może wreszcie dowiem się, że mam w szafie coś ciekawego ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje! Zdecydowanie moją ulubioną jest pierwsza. Podoba mi się połącznie wzorów na bluzce ze spódniczką. Skarpetki i platformy świetnie uzupełniają resztę tworząc bardzo modowy look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) cieszy mnie ze podobaja Ci sie te detale, chcialem zeby nie bylo nudno :)

      Usuń
  8. Nie mój klimat, ale stylizacje są bardzo urocze ♥ Najbardziej podoba mi się trzecia.
    Zapraszam do mnie. Wydaje mi się, że mamy dość różny styl, więc może być to jakieś wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) zdradze, ze juz zajrzalem i cos stworzylem ;) za pare tygodni pokaze :D

      Usuń
  9. Bardzo ładne stylizacje! Takie same odczucia mam co do spódnic <3

    OdpowiedzUsuń