2021/03/05

#duet

Tym razem duet potraktuję w nieco inny sposób. Nie będzie kombinacji, ale pod warsztat wezmę dwa podobne do siebie artykuły. Wybrałem tweedowe płaszcze inspirowane projektami Chanel. Wiem, że nie są to jakieś łatwe do zdobycia rzeczy, ale bardzo chciałem znowu stworzyć coś w stylu Chanel i koniecznie zimowego. Wszystko po obejrzeniu pokazu Fall-Winter 2019/20 Ready-to-Wear. Chiałem w tym roku mroźną zimę, to mam. Całe szczęście, że podziwiałem ją z bezpiecznej odległości - przez okno ;) No nic, wracając do tematu... Pierwszy artykuł to Check Tweed Coat (Inspired by Chanel Tribute), a drugi Faux Fur Trim Dress (Tingeling). Stylizacje.. nie wyglądają jak prosto z wybiegu, ale patrząc na nie można je skojarzyć z nowobogacką damą kochającą luksusowe marki. Podoba się? ;) 

9 komentarzy:

  1. W tej pierwszej ten dodatkowy tył bardzo źle wygląda, a tak to super obie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza cudowna, tylko też przeszkadza mi ten materiał.
    W drugiej nie podobają mi się te futerka, są okropne graficznie. Ale tez bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są bardzo ładne, bardzo lubię taki styl :D
    Faktycznie ten materiał w pierwszej stylizacji lepiej byłoby ukryć (czy zamalować).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki =) niestey to czesc spodnicy ze strike a pose, aby zachowac taka postawe musial zostac ten nieszczęsny material. Nie wiem, mozna go potraktować jako opadajacy z plecow szal xd

      Usuń
  4. te płaszcze są brzydkie,jeszcze może ten pierwszy się broni ale ten drugi jest tandetny.... jeśli chodzi o stylizacje to żadna mnie nie zachwyciła,w tej pierwszej ten kawał materiału wisi to wygląda to źle,druga wgl mi się nie podoba,to przez ten płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze to opisałeś "można je skojarzyć z nowobogacką damą kochającą luksusowe marki". Ten kawałek materiału faktycznie psuje efekt, ale jakby o nim zapomnieć to fajna stylka. Druga podoba mi się trochę mniej, ale jakby się trzymać tej dewizy powyższej, to pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mialo byc niby luksusowo, elegancko ale tez niegustownie haha wiadomo jak sie tyle tych marek nawali, napisow i tak dalej 😂😂

      Usuń
  6. Stylizacje są ładne i nawet nie zauważam tego materiału :D

    OdpowiedzUsuń