2021/03/26

Nowości: Young Hollywood - Grammy Awards

Witajcie kochani w ten piękny piątek! Dzień dla mnie zapracowany, ale mam taki dobry humor, mimo że się nie wyspałam. W końcu weekend oraz w końcu - Young Hollywood. Zapraszam do oglądania.

***

Kolekcja jest malutka, ale nawet ciekawa. Pojawiła się około 16:50 i najciekawsze artykuły wyprzedały się w 5-6 minut.

Mnie natychmiast porwała ognisto pomarańczowa suknia, kupiłam ją jako pierwszą. Za nią naszyjnik oraz różowe buty - to są moim zdaniem najlepsze rzeczy z tej kolekcji. Warta uwagi jest także sukienka w kwiaty. Ostatecznie kupiłam wszystkie suknie i kobiece buty, a z męskiego manekina szal oraz marynarkę (nawet nieźle leży na damskiej lalce). Buty moim zdaniem są słabszym ogniwem tej kolekcji, ale jak ich nie będę nosić, to sprzedam, być może nawet z zyskiem.


Czekam ze zniecierpliwieniem równym wyczekiwaniu na kolekcję, na dyskusję w komentarzach na temat tego, co kupiliście albo co wam się podoba oraz co sądzicie ogólnie o kolekcji.

13 komentarzy:

  1. Ej buty nie sa zle! Rozowe Taylor Swift calkiem szybko sie sprzedaly, maja ladne wiazanie. Pozostale za to pieknie wygladaja z tymi krysztalkami. Mnie kusza zolte platformy, ale chyba szkods mi sd. Kupilem tylko diamentowy naszyjnik. Nie dziwie sie ze kamizelka i naked dess tak szybko sie sprzedaly. Pierwsza rzecz jest bardzo modna, a druga niezle rozchwytywana na stardoll. Ludzie maja cos w zamian za suknie Rihanny z Met Gali haha na bank bedzie potrm warta kupe kasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe buty są ładne, te na 3 manekinie też mi się podobają, jedynie dwie pierwsze pary są takie se. Ogólnie uważam że buty wypadły najsłabiej na tle innych elementów kolekcji (zwłaszcza te męskie). Też się zdziwiłam, że kamizelka się tak szybko wyprzedała, nie wiem co ludzie w niej widzą :P

      Usuń
  2. Aaaa jestem szczęśliwa, że mogę być posiadaczką sukienki Taylor! Marzę o niej w realu odkąd ją zobaczyłam u De La Renty, ale pewnie skończy się tylko na tej wersji stardollowej.
    Mimo wszystko sukienka ma jakąś słabą grafikę, fajnie jakby to oprawili.
    Zrobiłam dość duże zakupy - naszyjnik, powyższą sukienkę + buty, zestaw, który miała na sobie Dua Lipa i męski szal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam ją kupić odkąd ją zobaczyłam! ale wrr zawsze akurat kiedy są limitki nie wchodze na stardoll. Jestem też fanką Taylor i no po prostu marzenie ta sukienka!
      ola0477

      Usuń
  3. ja calutki dzień nie siedziałam przy laptopie dzisiaj i dopiero teraz mam dostęp więc tam już praktycznie wszystko się sprzedało....jak dla mnie ciuchy bezużyteczne,nie używałabym tych sukienek nawet,w sumie nic w niej ciekawego dla mnie i tak nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdążyłam :( A chciałam sukienkę i buciki od Taylor. Zawsze zasypiam na limitki :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdążyłam na sukienkę w kwiaty i kilka dodatków 👌 Żałowałam, że nie załapałam się na kiecki Meg i Dua Lipy ale z drugiej strony takie całe outfity zawsze leżą w szafie i nigdy ich nie wykorzystuje, więc wyszło mi to na plus :) sukienka Doji też ogień ale totalnie nie dla mojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam pomarańczowe buty i naszyjnik z pierwszego manekina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Standardowo w piątek cały dzień mnie nie ma w domu albo śpię, więc nie zdążyłam na kolekcję. Nie żałuję, nic mi się nie podoba (w realu tylko ewentualnie pomarańczowa suknia była okej) w dodatku rzeczy są niepraktyczne, nie ubieram doll w takie kiecki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo ja tez w weekendy nie wchodze zbyt duzo na sd i zawsze mnie omijają kolekcje limitowane :( mnie jako fance Taylor marzyła się ta sukienka i wiedziałam, że dodadzą ją na sd bo jest mega wyjatkowa :(

      Usuń
  8. Jestem zła :( chce sukienke Taylor!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozeszło się w ekspresowym tempie, admini wezmą nas za jakąś dzicz, naprawdę XD
    Kupiłam wszystko, co chciałam, czyli jakieś 70% kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak żałuję, że nie udało mi się nic kupić...

    OdpowiedzUsuń